Sista skoldagen - på stranden!


Hej amigos. Det var sista gången i grundskolan idag, jätteledsamt och så men vad kan man göra? Vi var i alla fall på stranden hela dagen (eller de 2½h vi hade skoldag) och spelade beachfootball och simmade. :-) Nu väntar en kväll med klassen då vi ska ut och äta annars är det bara avslutningen imorgon och sedan är det sommarlov! Ha det fint. ♥

Anna

SV: Kan bara adda från min blogg epost nu. [email protected] men är sällan inne på den. Så om jag inte är inne när du är inne adda [email protected] :)

Felicia

vackerbild. <3

Anna

SV: :)

Anna

SV: ¨jadå sj dÅ?

Anna

SV: Härligt :)

jo det är bra! :D <3

ah! :D



vad ska du göra idag?

va kul! :D

Jag ska inte göra något specciellt! :D

tror jag ska ut med kompisar ikv :D <3

ja det är ju alltid kul! :D <3



hur mår du? ^^

va kul att höra! :D



Kan du ge tips på hur jag kan få min blogg bättre? :)

Anna

SV: :) Fin bild :D

Anna

SV: Så lite så ♥

Anna

SV: Hoppas du får en bra kväll ♥

Anna

SV: Ska på min kusins student :)

Okej, tack :) <4

Anna

SV: ja :D

felleh

vad trevligt, hoppas de blir kul då:D

nja inte mke, ska nog chilla och träffa polarna.

kram

sv; hihi ja :D

Vad ska du ha på dig ikv då? :) <3

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

hur mår du idag då? :)

elza ♥

vilket program redigerar du i? :)

celine

slutar ni idag??!!!



sv. du kan klicka på ikonerna i menyn där det står follow me -twitter :D allt bra denna dag?

sv: Jag vet faktiskt inte :( haha inte överleve ialf :D.

chris

gud vad roligt :) hade du en bra klass?:)

simone

vad häärligt det ser ut :D

Elin <33

Mitt sommarlov börjar på onsdag, den 9:onde. :)))

riktigt härlig bild :D

SVAR: Tack! Jag visste inte om jag gillade den eller inte :P



Gud va skönt med sommarlov! Vad är det förnågot ute i vattnet? ;)

chris

ja okej haha. Ja min klass på högstadiet var bäst! :)

Jag fotar

Sv: Tack =)

Just det, du skrev ju att du redigerade i Picnik =)

Hur är det idag då?

elza ♥

sv: oj förlåt, såg inte det där "läs detta innan du kommenterar" ..sorry :c



men då vet jag. men du, den där texten på headern "min lilla bildvärld" var finns den? den e så vacker. ^^

A.C

hej:D



hur har dagen varit idag då?:)



Sj har bara varit ute .. så härligt väder..riktigt njas:D man blir bara glad o pigg:D hehe..~~



händer ngt kul ikv då?:D

kram

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då? :P

Yepp! :)

Checka in min ljuvliga ring vettja..

Laura :))

SV: (förlåt för sent svar) Aaaa! :D älskar verkligen Marabou! :D

i

Fin bild! :D

jo det är grymt!!! :D



hittar du på?

S.

vilken fin bild.

EMELIE♥

sv; nice, skolavslutning el Lördag ? :)

frida

vilken fin bild:)

emelie

trevligt med kryssning :D jag ska på klassfest :D

Så fint! :)

Vill du vara med i veckans blogg?

Ida

Hej!

Nu är det dags med fototävling på min blogg

ta gärna en titt och om du vill anmäla dig så får du gärna det:D

Ha en skön sommar:)

hej vad gör du ikväll?:)

ELLEN

hej! har du slutat med designer och sånt där? :) fattade inte riktigt ditt mejl :P

Viktoria

Jaa det har de varit här med :) Hoppas det är likadant väder länge till :D

Erika

Sjukt härlig bild :D



sv: Nja, helt okej är den :P

Nepp, har ingen mini-PC :/

celine

sv. har du lagt till mig ?

jag slutar på onsdag, ha ett trevligt sommarlov, lägger till dig :D

Sv, hehe okej! :)

Anonym

svar: ja, dock är de inte skönt att gå i glasbitar ;D

sv: taack (:

CHRJ

sV: Aha okej... Vilken fin bidl! :D

Anonym

tjaaa

hur äre läget ? ;)

Vad mysigt!



SVAR: kul att de kom till användning!

sv. joo de var en massa :/ men de är bättre nu!

Cajsa

Hiih ja.. :)



Jättefin bild.. :)

aa, skit fina :D

oj slutat redan! skönt :] kram

åh vad härligt med sommarlov! :D

Michekke

Åhh vad härligt :)

jessica

åå vad häligt:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR