Shopping, Stockholm - del #2

{T-shirt Monki 150kr - T-shirt BlendShe 129kr}

Hejhej! Nu sitter jag hemma igen efter en jobbdag. Solen skiner, precis som jag hade hoppats! Om en timme är det träning och eftersom det är så varmt ser jag framemot denna hinderträning som jag kan vara utrustad med en kort topp och shorts! Härligt med solsken. Ha det bra, kram! ♥

mathilda

älskar din blogg:)

du tar jätte fina bildeR!

sv; jo, men vad ska jag skicka bild på?:) nått jag har fotat, mig själv?

S.

Vad härligt att du har sol.

ANTONIA!

sv; har kommit på en idé till headern, asså i bakrunden ska det typ vara en bokeh bild och sen över det ska bilden på mig sitta, fattar du? :)

Elin

Svar: Javisst, mycket härligt om något;D

sv: Hihi allt bra idag =)?

Gör du idag?:)<3

Cecilia

Hej!

Du skrev igår till mig att jag skulle påminna dig om att du skulle skicka din finaste outfit till mig idag, så nu påminner jag dig!

sv: bla. resor runt om i vårt avlånga land m.m:D

sv: Jaa, jättefina! =)

Andra T-shirten, grymm!

jo den har varit bra. haft skolavslutning och sna snart iväg på fest.

Okej,jag laddar ner photoshop cs5!:)

Ja,det är jätte bra!!:)

Men jag har inte testat ps5 än!;)

Ja det är det ju lite men man lär sig när man provar!:)<3

freeesch

Louise

sv: jo självklart är det svårt att ha ett distansförhållande, även fast vi har vart ihop i 3,5 år så är det lika svårt. Fast man kanske hanterar det bättre nu!

Men distansförhållande är inget att rekommendera...:/

Ja,i 1år tro jag!;)

Louise

sv: på loven, fast nu har vi inte träffats sen sportlovet typ som var vecka 8 eller 9 :/.. så det var ett tag sen...

E M M A

sv: Så bra :P

vad gör du då? :)

sv: underbart nu när bästa kompis är här =)

NU ÄR FILMTÄVLINGEN AVGJORD!

Tack så mycket till alla er som deltog! Även om inte just ert tips vann :) <3

sv. åh tack!

Anonym

Tack:)

sv: Stan och sådär med kompisar :D

Haft en bra dag? :D ♥

Cajsa

Fina inköp. :)

E M M A

sv: hehe okej, tittar på tv :P

haft en bra dag? :)

Elin

Fubb med sol! Vi hade mulet på dagen och sen regn på kvällen :(

ja :) allt bra?

Neha

t-shirten till höger var riktigt snygg!

SV: Vsg!

Coola t-shirst, är allt bra med dig? :)

sv: njo super kul :D!

åh, vill ha t-shirten!

S.

Sv: Verkligen. :)

chris

haha okj :) men sött saker är gott :)

sv. tusen tack, kul att du gillar den!

issa

Du är duktig!

Bettan

Jag har inge planerat, men det blir nog något att hitta på:P

Vad ska du hitta på då??

sv; men din blogg är intressant är bra, och dina bilder är tummen upp (Y)! :D

svyggt:D

ANTONIA!

sv; har skickat bilden nu! ;D

Anonym

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.



Visst är det otroligt?

Viktoria

Jotack jag mår jätte bra, hur mår du själv? :)

Louise

sv: jo, fast det blir att man bråkar rätt mycket p.g.a saknaden :/..

Och så kan det kännas lite som man glider ifrån varandra, för att man kanske har jättemycket att göra i skolan o så.

frida

haha, det är den också:)

SVAR åh tack så mycket=)



sv: detsamma =)

Laura :))

OMG! Blev kär i den dära T-shirten till höger!! Såå jävla snygg!!!! :o

Jaha x) Lagt till mig?

elza ♥

sv: VA SERIÖST `!?!?!?!?!?

elza ♥

sv: ÄR DU SERIÖS? YEEEEEEY<3333333333



ja, mer än ok. omg!<3

snygga tröjor (Y)!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR