Redigeringstips


Skärpa, kontrast, ljusstyrka och cross process.


Skärpa, kontrast, ljusstyrka, temperatur och kurvor.

Jag har redigerat i PICNIK (gratis redigeringsprogram på nätet)!
Ser ni någon skillnad på bilderna? Jag tycker att originalbilderna saknar färg, för att uttrycka det korrekt. Färgen är matt och grå. Jag tycker bilden blir tydligare med lite redigering, inte för mycket bara för då ser bilden för överredigad ut. Lagom redigering är lagom för ögat! ;)

Anna

SV: Fina bilder :D

Anna

SV: varsågod , hur länge har du hållt på med foto och sånt :)?

Anna

SV: okej vad trevligt :)

Anna

SV: Vad heter din kamera? :)

Tackar :)

Anonym

sv: hehe härligt.

de såg mkt bättre ut med redegering :)

Anna

SV: Ja precis, en sådan har jag också :) Men jag brukar alltid glömma den när jag är borta :/ så blir alltid mobilbilder eller lilla kameran. Men nu fick jag en ide, jag måste ut och fota med den i kväll :D

Sv; ja precis! man behöver ju liksom inte överpimpa bilderna utan bara ge mer färg :)

Anna

SV: Nej (A) gör din?

A

Härliga bildder! Riktigt sommriga (:

Anonym

bra :). nja jag venne ^^

Anna

SV: Trevligt att döpa sin kamera :D

A

Okejs :)

Jag tycker om båda, med en bärbar kan man ju sitta vart man vill men stationära är skööna! :D

Anonym

fina bilder! ;D

sv: ja det är det verkligen!

Jag fotar

Brukar göra ungefär samma ändringar =)

Fina bilder =)

A

Hah aa ;)

A

Jättefina :D

Men jag väntar lite.. måste vänta och titta om några andra ideer kommer in :D

Lagom är alltid bäst ♥

i

Vilken kamera? :D

Gjorde typ likadant inlägg, och visst, bilderna ser färglösa ut ibörjan!! Det är mkt roligare att kolla på när de är färgglada!

tycker picnik är en av de bästa sidorna alltså :)

jag brukar också använda picnik, fast oftast redigerar jag inte mina bilder, är för lat. Borde börja med det! ;)

Anonym

Kikar in och tänkte att jag då lika gärna kan lämna en kommentar oxå. Ha en trevlig helg, kram! :)

Louise

fina redigeringar! :)

Bambi

Åh, den sista bilden var söt! ^^

Fin blogg du har, btw! ;o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR