Recept: Kladdkaka!


Supergott, superenkelt, supersnabbt, supermums! ♥ Detta är en god, kladdig (mycket kladdig) kladdkaka. Jag valde att göra min lite extra kladdigare, så jag hade den i ugnen endast 20 minuter. Dessutom lade jag till lite bakpulver för att få "det lilla extra fluffet". :-) Hoppas det smakar!

Hon är 15år!:)<3

EMELIE♥

sv; precis!!!



åhh vad god den kladdkakan ser ut :D

Hon är sprinter så hon tävlar i 100,200 och 300m!;) med mera;)

E M M A

sv: Så bra :P

hur mår du idag då? :)

Isabelle

Grymt gott med kladdkaka!



Vill du vara med i veckans blogg ? Klicka in dig hos mig, så ser du hur du ska göra!

EMELIE♥

sv; jadu det tror jag verkligen1 :D får man smaka en bit?

A.R

Ser gott ut! :)

Anonym

så gott, bjud!!!!

Anonym

sv;jag vet inte :)

Medina

SV; Tack så mycket.

Bilderna är inte tagna med min kamera, det är min kompis systemkamera:)

Jo,det ska hon!;)

Ska du det med eller?:)

Jag ska ditt och titta!!;)

sv; kan förstå det!

Kan du inte skicka över en bit? ;)

Anonym

gött :D jo det är bara bra !



vad har du gjort en söndag som denna då? :]

Sv; yeeeees!

Min adress:



Jagsomälskarkladdkakaochborpådennagata 13

93854934854350 Luleå



;)

Medina

SV; Haha nee faktiskt inte:D! Vi badade någon gång vid 6 på kvällen så då var det inte så kallt:D

Okej,vad kul!:)<3

Då kanske vi ses!!;)

I vilka grenar ska du tävla i?:)

Sv; vaah! Nej, grannen snodde den ;) haha!

Attans!! Grannjävel ;D

Anonym

sv; tack! Hoppas inte att sotaren käkar upp den ? haha ;)

Vilken tur jag hade nu! Äntligen är kladdkakan framme, så goooooooooooooott! =)



Då fattas bara lite cola då, mot kylskåpet!!

Gillar du cola?

Anonym

sv; ;)

Vad är din favoritläsk?

Okej,jag bor i en by utanför Karlshamn(Blekinge),dd?:)

I vilken klubb är du med i?

Frida är med i IF UDD!;)

ronja

ja :) allt bra ?

Anonym

sv; det är gott..

men problemet med fanta är att det är så sött så jag dricker upp allt på en gång! ;)

Anonym

nice hörru :D

jag har varit hos en kompis och sen bara chillat :)



fin blogg har du föresten!

Anonym

Sv; haha!

Du får ha en jättetrevlig kväll nu, ska se tv =)

Medina

SV; HÄRLIGT VAR DET :D! Hahah:)

ronja

låter bra :) ja det är väldigt bra, tråkigt väder här bara!

ellen

kladdkaka är väldigt gött! :D Det bakar jag jämt när jag är sugen på nått gott men inte orkar stå och baka :) För det går ju ganska snabbt (;e

SVAR haha... ja men det är ju så TRIST.... :(

svar: Hihi tack! :)

Såg asgott ut med kladdkaka!

SVAR Tack så mycket!:)♥

vet inte om min bloggadress kom med, men det var jag som skrev kommentaren ^^

Anonym

var så lite så :)



vad gör du för ngt? :D

sv. jaha okej, ajdå. tur att de känns bättre :)



tacktack!

Okej,ja det blir ju en bit att resa!;)

A.R

SV: Jag får väl testa receptet då! :D

elin

hej tänkte bara kika in och önska dig en fortsatt trevlig kväll:)

chris

oh vad mys :) har du någon favorit på chips då?

ronja

låter härligt :D sola bada ( om de är fint väder ) halmstad liseberg och bara chilla :d

Jag tycker också dom ska vara extra kladdiga ;) Det heter ju faktiskt kladdkaka av en orsak :D

Gott med kladdkaka!:)<3

E m m y

SV: Okej, tack för din röst! :)

FELICIA

Tack så jätte mycket! Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop Elements 7, men de här bilderna är redigerade hos en kompis i hennes Elements 5.



Jaha, så häftigt tycker jag :D Trivs du bra där då?

Ja! :o Måste börja titta in dit oftare ;)!

sv. hehe ;) va gott med kladdkaka :$

ååh, yummie! :D

EMELIE♥

sv; nice, ja jag får ta och görta det :D

sv. varsågod :D



tänkte bara säga att vi hörs på onsdag, för nu ska jag på skolavslutning, festa, fixa vagnen och tandställning. (finns mer på min blogg) men ha det så bra tills onsdag :D!

Amandaaa

Gott med kladdkaka !:)

OKej..

Viktoria

Jaa verkligen :) Åååh den kladdkakan ser ju inte lite god ut ^^

Josefin

Svar: Jag har en nikon d300, själv? : )

Laura :))

SV; Aaa samma här!! :D



Guuud vad gott det ser ut!! :D

SVAR Ja visst var dom? :D

Citreuc

Jätte mysig blogg du har!

Jag har en fråga.. Vad har du för kamera?

nu är det dax för fototävling, skulle vara jättekul om du var med och tävla! Så anmäl dig på min blogg! Fototävling med temat: sommarbild ! Lycka till, kramar moa!

E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

haft en bra dag? :)

Anonym

Okej :) nja inte mkt alls :(

MissCM

sv: ja visst är den! :D jag älskar den filmen!

åh gud vad jag blev sugen på kladdkaka.. f-n att jag inte har ingredienserna hemma..

i

Kan inte göra sånna..

Men då blir de väll både på headern och menyn? =)

ååå goott det ser ut ! ;D <3 vill ha nu !

A N N A

Åh, denhär borde jag deffinitivt pröva på. Fast jag har den kortare stund i ugnen blir den aldrig tillräckligt kladdig med mitt recept! :D

ååhhh så gott de ser ut :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR