Modekungens skönheter!

Jag börjar morgonen - precis som igår - med ett modeinlägg, denna gång från Modekungen! Visst har de snygga grejer - men inte precis de billigaste. Jag har aldrig köpt något därifrån, har varken haft den möjligheten eller pengar. Men visst skulle det vara fint med den svarta klänningen? :-)

Ebba

Så snygga plagg!

MissCM

sv: vsg! :) du är verkligen grym på att fota!

åh vad fina plagg! jag har en liten förkärlek för plagg som det står tex paris, london, rom på :P haha.

Ja, modekungen har mycket snyggt, men som du säger - det är dyrt! :p

Ja, jag antar det! :) Hoppas du får en bra dag!

Snygga plagg!!

Citreuc

Är värkligen avis på over size tröjan xD

MissCM

sv: ja det är det verkligen! :)

julia ♥

vad gör du idag? :)

Citreuc

Sv. Jo,älskar den :)

Vet du hur mycket den kostar?

Ja, verkligen! :D

Blir sugen själv..

SV: Så lite så :D

Hur mår du idag då ?

SVAR Photoscape oftast för det är smidigast:) Designer gör jag dock i Adobe Photoshop Elements 6.0



Kram!

MissCM

sv: hehe :} några roliga planer för veckan?

Sv: Bara bra :D !

Men jag måste bara medge gud så ur snygga kläder :D !

allt bar annars?

MissCM

sv: tävla ? :)

jag ska på stan en sväng med vänner, sedan vet jag inte.. kanske blir någon fotbollsmatch på tv :)

SV: Ja verkligen ! :/

Kan du tipsa om nån sida som man kan handla

på, assa då menar jag typ en shop sida,

som nelly.com eller nått :D ?

SVAR Yes :) Vad gör du?

celine

shit shiit!!! så snygga kläder måste ha!



allt bra denna dag?

ÅHHHHHHHKJBÖJUGBADÖOLJGo_lisdgvco_ligdcoäL-Ug:olaihdpähsjdåf VAD JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DEN BLÅA SKJORTAN! Synd bara att den kostar skjortan :(

Paulina

Jätte snygga kläder var det verkligen .

Har inte varit inne på modekungen .

Undrar vart den ligger ?

Ska iaf ta reda på det .

kolla gärna in min blogg det skulle jag uppskatta :)

Jennie

så himla snyggt !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR