Mode i vitt från Monki


Visst är det fint med vita och ljusa klädesplagg nu i sommar? I stället för att bränna benen av sig i mörka kläder i solen ser jag detta som ett perfekt alternativ. Dessa fina grejer kommer ifrån Monki, som nu har stor vår/sommarrea på gång. Passa på att fynda nu! Vilket plagg är din favorit? Kram Felicia (Photolens gästbloggare).

FANNY

okej, kul! Jag ska ta sommaren som den kommer, har inte så mycket planerat ännu :P

Anonym

Linnet var fint!



// NINA (ingen blogg)

sv: gud vad kul :) din är också fin

sv: tack så mycket ^^ allt bra med dig idag? :)

SVAR TILL ANONYM:

Ja, det var fint.



//PHOTOLENS.blogg.se

Meen

Ja, dd? :D

sv: inte bra ... sjuk ... ont i halsen, snorig, feber, yr ... haha, själv då?

FANNY

aa, det ska bli underbart!! När har du skolavslutning då? :)

EMELIE

sv; men det är ju as bra! :D vill med ha MVG

Viktoria

Okeej vad härligt :) Vilka fina kläder du hittat =)

Felicia

sv: hehe varsågod, men det är du som är bäst. :)



inte skulle du ha behövat köpa något åt mig! ;o

Viktoria

Jadå absolut :) Gillar de randiga linnet :D

elza ♥

sv: haha yesz. :D♥



är canon eos 1000d bra? vill ha en. D:

elza ♥

sv: bra. ^^ dyr var den dock..

Meen

Haha, okej :)

EMELIE

sv; haha ja såklart! :D

sv: bara bra, får ju sommarlov i morgon!! :D <3

E M M A

sv: Så bra :) jo med mig är det bra,

vad gör du då? :P

fint :)

ewe

Åh vad fin blogg du har!

Ha en bra kväll :)

A.C

monki har fina plagg:D

Sara

har en frågestund i bloggen och alla som ställer frågor får en länkning :)

ber om ursäkt ifall du inte vill ha reklam.

ebbaho

Varsågod!

Fin blogg och fina bilder^^

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en cool klocka- kolla in och lycka till♡

S.

Ljusa plagg är härliga.

sv: Det är bra idag :) Hur är det själv?

Kram!

i

Älskar vitt! :D

frida

tackar:D

sofia

snygga plagg!

SVAR Ja :) Snyggt collage!

ÅH! Vad nice att dom snart har rea! :D

sv. okejokej. inte ngt speciellt planerat :)

Vad tycker du om låten Flowers For A Ghost av Thriving Ivory? :D

fint!

Anonym

sv: samma och ska nu äta middag! ;D

snygga kläder! :)

L

SV: finland och äland :)

Stina

Enormt snygga saker! =)

julia

sv: taack vad glad jag blir:)

det randiga linnet hade ju inte suttit alls fel:D

sv:Ja visst äre! Synd på att de kostar pengar att köpa saker och att pengar tar slut ibland... :/

Cajsa

Tack för din röst. :)



Fint med vit nu till sommar..

Viktoria

Okeej, jag hittar aldrig något där :P men de linnet var helt okej =)

chris

monki har fina kläder men ändå har jag aldrig köpt något där :0

ÄLSKAR DIN BLOGG

Heddaaaa

SV: Jaha, okej! Det låter som en skön sommar!



Jag ska till Kroatien på lördag, därefter ska jag va i sommarstugan, Öland, Marsstrand, Turkiet och Stockholm!



Medans jag gör allt blir det va med folk och sola! ;D

sv: Hehe =)

Allt bra idag =)?

Fina saker :)!

Emma

Åh vilka fina kläder! :D

Hej, fin blogg!



Jag har en blogg där jag BARA skriver om kändisar & just nu har jag frågestund, skulle vart snällt om du ställde några frågor.



Bloggen handlar om de flesta ungdomskändisarna och äldre också!



direktlänk:http://jbieberdaily.blogg.se/2010/june/ask-me-anyyything.html#comment



TACK(L)/NOHA

Anonym

Mm..:)

hehe :))

FELICIA

Jag är bara ärlig!

Så roligt att du tycker de, tack så mycket :)

Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop Elements 7!



Tror du förstår varför de är sent svar? Hoppas att allt är bra med dig!

sv. tack tack :D

snyggt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR