Midsommarvädret

Såhär har denna dag till största del sett ut idag. Dimma, moln och enstaka regnskurar. Nu klarnade det faktiskt upp och solen tittar fram också. Så nu ska jag sätta mig en stund ute i solen innan jag börjar äta grillmat! Ha en fin midsommarkväll. Kram! ♥

Anonym

tråkigt väder ni haft

LISOU

Tack så mkt :)

Anonym

sv; muuums :D

Du får ha en bra kväll!

SV: så roligt :D ha det super kram

Julia ♥

sv: jo, det är bara bra :)

vad har du gjort idag?

kram

elinn

fin bild :)

MyzaaN

oh v tråk vi hade super väder :D

Ja verkligen ! Längtar tills jag kan börja utveckla mig !!!! :)

Skämtar du ?!?!?! :D :D

Nu ser jag här i kommentergrejen att du har samma kamera som mig ! Canon EOS 1000D !!!

sv: ja, jag har gjort min design (:

Haha ! Nej , men har aldrig sett någon bloggare som har samma kamera som mig & har haft den sen julen 09 , som mig :) Lite uppspelt bara :) Haha !



Hehe ! Aa, blev lite sådär lagom chockad :D

Händer ikv? :D

elinn

vad har du för dig då? :)

Jo samma här ! :) Sköönt!

försökte du också dansa som dem ? :D haha

sv: tack :)

Anonym

sv: hahaha :D så är dt

natta

fint

sv: ska du se premiären ? :D

sv: hehe (:

Anonym

hejsan

vad gör du?

Ska du göra i helgen då? :)

herregud va söt blogg :o

MATHILDA

SVAR Så lite så:)

nelly

sv: åh tack ska du ha! ;D

Amanda

Vad tråkigt värder! men själv hade jag faktiskt jättesoligt hela dagen :) fin bild!

Frida

Fin bild! :)

Svar>> haha ja man kan ju det :D sen är det ju jul om nästan exakt 6 månader ;). inte för att jag längtar direkt.. får gärna va sommarlov och sommarvärme i ett par år till heheh

frida

ja det är samma bild :)

Okej , jag har inget planerat faktiskt ! :)

Du får gärna läsa inlägget för att veta lite rolig fakta om mig. Om du inte redan har gjort det :)

Frida

Vad gör du då? :)

fin bild :D

Frida

sv: okej :)

Kollar lite olika bloggar :)

Aha , kul :)

De är inte ofta folk gör de ! Jag tänkte , de är nog bäst att passa på att göra de . Nu när de är ett intressant inlägg :D

Anonym

Hej vilken söt blogg! Kika in på min och lägg till mej på blogglovin om du vill! :)



Kram

Ja , verkligen! Haha , jag är en ganska lustig filur. Hoppas du inte tycker jag är wierd eller något. Enligt mig handlar allt om att vara sig själv och skratta! För de är precis vad jag gör. Jag försöker inte vara någon liten wannabee bloggare. Jag sticker liksom ut i mängden ! ;D

sv: samma här :D

natta

härligt att du vill vara med, din röst är räknad!

Nu är det bara att hålla utkik, läget annars då?

Frida

sv: haha jadå, det är helt okej. :)

Joo, korsbandet sitter i knät. Jag slet av det på en innebandymatch i vintras. Jag gick inte in i någon närkamp alls, skulle bara skjuta ett skott. Så vips, vred sig knät, och där låg jag och kunde inte gå. ;p

Blev akuten sen. Röntgade då på akuten, vanlig röntgen, med då kunde de inte se nånting. Då blev det bara kryckor ett tag.

Sen efter kanske en månad ville de göra en magnetröntgen för att vara säkra, och DÅ såg de att korsbandet var av.



Jo, det gjorde hemskt ont då, och hade väldigt ont i nån månad. Men nu tränar jag knät för att det ska vara så stabilt som möjligt, men det är väldigt instabilt eftersom det är som korsbandet som håller ihop knät.

Oj... förlåt för en sån lång kommentar... :]

15. sjdå ? :)

Absolut ! :)

amelie

SV: ÅH, okej! :) Vill också ha en rikitgt bra kamera...!

Vad gör du? :)

A N N A

SV: NIce :) Vi har varit på en kort resa :)

Frida

sv: haha jaa, de kan verkligen ställa till det för en! ;)

Men jag hade oxå problem med knäna innan detta hände, men då gick jag hos en sjukgymnast och fick träningsprogram så jag kunde träna upp dom. Och när jag gjorde lite knäövningar så blev det bättre efter ett tag. :) Hoppas inte att det blir ännu värre för dig! :]

FELICIA

Tack så mycket!

Vad menar du med hur den är fotad? Jag använde mig av 50mm f 1.8 iallafall och på de objektivet är det ingen autofokus så ställde in själv :)

sv: okej :D 93 lr 94 ? :D

fin bild :)

Karin

Härlig bild!



kram

Sv: okej men det är ju bra att den är lite bra ialf haha =)

E M M A

sv: hihi ^^

okej, tvn som gäller :P

haft en bra dag? :)

hej, tack :)



hehe.. fast själv använder jag den som fot "vristsmycke" :)<3



fin blogg föresten

svar: Ja visst är det! :)

lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

Anonym

sv: svarar på kommentarer.

Anonym

sv: jadå ! ;D

vad gör du nu då?

natta

jo tack fint här med uppe med tuppen :D

nelly

fin bild ;D

Anonym

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

Svar: Tack detsamma! :D

i

Hur får du små rutor i din header? :D

malin

Tack detsamma :)

Ganska tråkig faktiskt haha. Har inte gjort så mycket överhuvudtaget :) Självdå?

Är du intresserad av hår och allt som har med det att göra? Gå då in på min blogg, jag tipsar om olika frisyrer och produkter. Jag gör även tutorials på hur man gör olika håruppsättningar. Kanske du har någon frisyr du sett på någon kändis/ någon annan som du alltid har velat veta hur man gör? elinstenback.blogg.se

(sv) tack så mycket, du med :D



Vilken vacker bild!



Kram

svar/

ja det är riktigt mumsigt med tacos :D

julia

Vad gör du då? :)

hos mig va det stålade sol och varmt:)

elinn

samma :)

hur mår du idag då?

frida

Herregud! Du måste höra dom! ;)

Okej , sitter med en kompis och redigerar bilder :)

Anonym

SV: haha jag vet typ inte! ;D

Yes :)

lovisa

jag hade sol hela midsommarafton! :O




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR