H&M's tygkassar!


4 olika tillfällen, 4 olika kassar, på en dag från en affär. För priset av 300kr köper du dessa fyra tygkassar! Jag tycker H&M alltid lyckas ha många olika och varierande grejer för olika tidpunkter av dagen. :-) Eller av året! Olika kassar, men alla fina ändå. Gillar du H&M och deras kassar? ♥

felleh

Allt bra annars ?(;

E M A

okej :D jorå det är brA:d

Sv, hehe ja jag får väl öva en massa! :D

Tack så himla mycket! ;)



Skulle inte tacka nej till den blommiga. En billig peng också! Hoho..

sv: här är allt bra :) sj=)?

EMELIE♥

sv; hehe så lite så :D<3

felleh

härligt, jo de bara bra här också:D

E M A

Ja :) Vadårå?

Jag gillar inte hm.... JAG ÄLSKAR HM. haha



Sv: Härligt att höra =)

EMELIE♥

sv; hehe den 11 juni ni då? :d

SVAR: Tack vad glad jag blir! :D

felleh

ååh tack så mke (;

kram

Anonym

hej:D



hoppas dagen har gått bra hittils för din del^^

sj ska dra hem ti en kompis nu=)

man ska ju inte vara hemma när dt e s fint väder ute trots kl e åtta:p



ha en njas kväll^^

Så himla snygga!

Anna

SV: hehe ja kanske, men jag säger alltid att jag är gift med den. Så kanske ett kill namn (A)

Anonym

tycker den där rosa va ganska så snygg:)

Jag fotar

Åååh dom två till höger skulle man ju inte tacka nej till =D



Sv: Jag redigerar för tillfället i Picasa 3, men till hösten så blir det förhoppningsvis Ps CS 5 =D

Du då?

Vsg :)!

jessica

Tackar:D

vad heter dessa skor:P

Sv, i lite mer än 2år nu, haha! ;D

E M A

okej ;D <33333

Anna

SV: Haha den kan få hetta Wille .d

Anna

SV: Hehe visst var det :D



Vill du veta hur man kan få bort den vita fyrkantiga saken du har i menyn :P?

Fin blogg! gulliga tygkassar ;D

EMELIE♥

sv; oj slutar ni redan nu ? :d

Anna

SV: OM du addar min msn kan jag förklara :) [email protected] :)

E M A

haha: D

frida

åh vad härligt :)!

sv: H&M I mitt härta :)

Sv, det standad objektivet, du då?:)

Viktoria

Jaa precis :)

Amanda

sv; ja, jag gillar den! :P :D

Den 2a påsen var fin :)!

E M M A

sv: så bra, jo samma här :P

vad gör du då?

chris

men tror du inte äpplet ruttnar på vägen till mig då? :0

tjabba! :D

tack så mkt du! :D



hoppas att allt är bra!

A.C

godnatt o sov gott:D

Ebba

Åh vill ha en tygväska, så sommrigt!

felleh

händer idag då ?(;

S.

Vilka snygga.

Anonym

haha :D

svar:

naw :> <3<3



hihi, du glömmer väl inte min frågestund? :] <3

Åh vad jag gillade den vita :)

emelie

vad ska du göra i helgen då?

Anonym

Hur e det idag då?♥

snyga! :D

ahh okejj <3

Ja verkligen! : <3



allt bra med dig?

anna

ja de är fina :)

Så mkt bättre me tygkassar än plastpåsar ;)

Har du ett bra tips på en bra film? Skräck/Komendi eller vadsomhelst!

Länkar till den me bästa tipset! Lycka till! :D

Vinnare utses på torsdag.

SVAR Den korallrosa=)

Louise

Jag gillar H&M , det är typ den enda affären jag köper kläder på, förutom typ New yorker när jag är i tyskland :P

Fina tygpåsar, tycker bäst om den vita med blommor på :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR