Green as grass


Grönt är skönt, grönt som gräs. ♥ Gräs är så härligt, varmt och ljuvligt att gå barfota på. På sommaren! Det kittlar under fötterna, vilken känsla. :-)
Nu ska jag rusa iväg till träningen och träna för fullt ute i denna sommarhetta! Ha det bäst, kram!

i

Bara i början (:

kram

A.C

vad händer hos dig då?:D

Anna

SV: Hehe några tips på namn?

Frida

Sv. om dem är bra ja ;)

SVAR Kul att du är med=)

Bettan

Okej men det låter ju hur skönt som helst:)

Själv så ska jag ta det lungt nu idag.

Känns som om jag har vandrat hela dagen:P

Sv, oj, då har vi likadana och du tar tusen gånger bättre bilder! :)

celine

sv, tackar :D va bra att du följer mig via bloglovin för jag följer dig med :D vi kan ju följa varandra via twitter med :D

sv. okej, nja de är inte så bra med mig :/

Anonym

sv: hehe oh länge sen man gick barfota :)

frida

åh vad härligt! :)

Cajsa

Varsågod. :) nu är det bara för dig att samla röster. :D

CHRJ

sV: Haha okej, nej jag vill ha min design lite annorlunda men du kan väl höra av dig om du "tar upp" beställningar igen :) (eller det kanske du redan gör? förstod inte riktigt din kommentar...)

felleh

jättefin blogg måste jag säga:)

sv: jag mår gryyyymt bra! :D

Kika in och svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg :D Krams.

E M A

tack detsamma ^^ alltbra?

Skit snygga bilder :D

sv: jag vet haha (a)



Hihi :D

sv; okej, jag har vatt med en kompis :)

EMELIE♥

sV; åhh tack så hemskt mkt!! diggar din med med den BOKEHN!! :D

Superfint med gräsbilderna :)

S.

Det är verkligen härligt att kunna gå barfota.

Va med i min tävling! en veckas länkning vinner man :) Mer info under kategori tävling :)

Anonym

önksar dig en trevlig helg, kram! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR