Filmtips: The Bodyguard (1992)


Filmen The Bodyguard handlar om tjejen och sångelskan Rachel (Whitney Houston) som blir känd och förföljd av en beundare. En "bodyguard" vid namn Frank (Kevin Costner) anställs och måste jag säga hur det slutar? Det verkar ganska klart - se på bilden och tänk er hur ett lyckligt slut kan se ut.

Den här filmen såg jag första gången för flera år sedan - och jag förälskade mig i den! Det är som med Titanic, man kan se den flera gånger och den är lika bra varje gång, antingen gillar man den eller så hatar man den! Men jag såg den idag igen och hur fantastisk filmen är går inte att beskriva före du själv sett den. Ett filmtips jag rekommenderar! :-)

Johanna'

sv; hahaha, eller hur! :)

ELLEN

kolla vinnaren på bloggen! http://eellenarturen.blogg.se

E M M A

sv: Så bra, jo min dag har varit bra :)

vad gör du då?

elza ♥

sv: överlycklig, tack. :D:D:D:<3

ELLEN

hhehe :)

sv: skitnice haha :D

svar/

Hejsan!

Det blev tyst på bloggen ett litet tag nu märkte jag. Tog studenten idag och har haft mycket att fixa i sista sekunden då varken skor eller kläder passade och kom försenat {skickade efter..} haha, men som tur så löste det sig!



Hoppas att du har haft en kanon fredag!

Kram

Anonym

topppen :D

Liisa

SVAR: Tack :D

Din är inte så pjåkig den heller ;) <3

Heddaaaa

SV: Jaha, okej. Nej jag bor ju i Malmö så det är en bit. Men, men! Jag får helt enkelt klara mig utan dem skorna. ;D

Åh ja den filmen är så grymt bra!



Kram Gunilla i Singapore

Arzu

Den filmer är underbar!



& hur ofta byter du personer i synas rutan?

ANTONIA!

sv;tusen tack! :)

S.

Den verkar bra.

SVAR Ja visst var det?! :D



Fin blogg du har :D

kram

elin

hej söta du!:)

jag har nyss skrivit om en sak inte många vet om mig...

så kika gärna in!:)

MissCM

sv: tack så mkt, visst är dom! :)

allt bra annars med dig?

måste se den! är den ny? har inte hört så mycket om den

E M M A

sv: okej, ska snart träffa kompisar :P

hur mår du idag då? :)

sv: japp =) haha

Vad ska du göra idag då=) ?

sv. aw, händer idag?

den kanske man ska se :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR