Filmtips: P.S. I Love You (2007)


Holly och Gerry har ett komplicerat förhållande, men är ändå lyckligt gifta. Gerry dör plötsligt i en hjärntumör och Holly inser då hur mycket hon gått miste om genom dessa år. Några månader efter Gerrys död, på Hollys 30-års dag, får hon en present hem. Den är av Gerry. I fortsättningen kommer det regelbundet brev hem av Gerry, som har ordnat med leveransen före han dött. Varje brev avslutas med meningen P.S. I Love You. Med hjälp av breven skickas hon gång på gång ut på flera uppdrag/resor/utfärder. Både sorgliga och glada stunder finns med i filmen och denna film är femstjärnig enligt mig! Hur slutar filmen? Lyckligt, är det enda jag kan säga.

Kan man älska en film mer? Det här är min favoritfilm för tillfället. Jag älskar sorgen, kärleken och gemenskapen, jag älskar hela filmen! Om du tvivlar på att se den här filmen - gör inte det! Den är en stor favorit, skulle jag tro - för gammal som ung! Tveka inte.

julia ♥

sv: okej, själv vet jag inte :s

Isabella

Nej det har jag inte.

Sånt kan inte jag! :p

Det var min kompis som gjorde den åt mig :)

så sjukt bra!

LYDIA

sv: Nope, Twittrar inte.

sv: okej, va kul :)

hoppas knäet är bra ;)

jag har match men jag vet inte om jag ska spela för jag har cup i helgen och vill vila lite ♥

Den måste jag helt enkelt kolla på ;)

Anonym

Kul med recensioner :P

ENIRA

allt bra med dig? <3

Sv: Okej :)

sv. hehe de luktar tävlingssugen ;)

jag avslöjar inget förrän imorgon! ;)

Hej hej;) fin blogg :P vad gör du idag då? :P<3

Anonym

jorå det är bra :)



åh gråter som en bebis när jag ser den där:D

Isabella

Jag ska börja i 8an! :)

durå?

rösta gärna på oss i veckans blogg här;http://filippaduuvet.blogg.se/2010/june/varsagod-att-rosta.html?_tmp=9ce4664046f0213056ac3e329f5fecd9cfe4b1df VI ÄR NUMMER 1 :D

kram johanna och lana

ciiz

jag har bara sett halva ännu men ja tkr att den e bra :D

Tack!:)<3

Anonym

ja! :)

Vad har du gjort idag?:)<3

Isabella

Jaha okej!:)

ENIRA

skit bra här också! vad gör du? <3

Saga

tack:D

Isabella

Ååhh nån som håller med mig!

felleh

på min pappas jobb (; har gjort de i några år nu, dudå ?

Isabella

Samma här,

men jag är så trött på killar som bara går efter rumpan och brösten! -.-Så har man stora bröst och en fin rumpa så duger man, annars duger man inte.

Okej!:)

Kul att du vill vara med! :D

Vill du ha större chans att vinna? Anmäl dig flera gånger!

ha en bra kväll Photolens :)



Anonym

vad heter du ? =)

NinaEk

Filmen är superbra men.. jag grinar ju från den sekund jag tryker på play! ååh! önskar jag inte vore så mesig :)

Jag har länge velat se den där filmen, nu får jag bara ännu mer lust att se den efter att du har tipsat om den! :P

älskar den filmen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR