Eclipse


Godmorgon! Sitter här och bokar tågbiljetter in till huvudstaden idag. Ska gå in till stan för att shoppa lite före Göteborgsresan i fredag och så ska jag och mamma se Eclipse! Hoppas den lever upp till mina förväntningar! :-) Nu ska vi snart ge oss av och vi tar tåget hem vid elva tiden i kväll, så vi hörs imorgon! ♥

Frida

Jättefin den nya headern är! :D

malin

Hihi :)

Japp,jag är den blonda!;)

Den andra är min syster Frida och sen är mamma och pappa med på några!;)

Ps,vi ses kanske till helgen!;)

Bettan

varsågod:)

Vad ska du göra ikväll då??

Matilda

Kom nyss hem från bion. Tyckte att den här (eclipse) var den första filmen som var i klass med boken! :)

Svar: Tack för din röst! :)

ewe ♥

´åh var det braaaaaaa? :D

Pam :)

sv: haah okej, såg den idag! ;d

EBBAHO

Förlåt för sent svar!

Luka

Fin blogg du har^^

jag ska se eclipse idag :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR