Divided, H&M


Sommarkläder är så härliga! Att gå omkring i ett par jeansshorts eller en kjol tillsammans med en lös tröja eller ett tajt linne - visst är det sommar då! Idag har jag gått omkring i ett par minishorts och ett prickigt linne. Det är så underbart att känna solens värme mot kroppen. :-) Ha det fint!

Snyggt!

A N N A

SV: nice :D jag ska ut och sola snart :)

FELICIA

Så somrigt!



Tack så mycket du :D

A N N A

SV: Ja men visst är det :D

ENIRA

haha lungt! jaa håller med det är det underbaraste med sommaren alla kläder !<3

A N N A

SV: :) Dom där rosa shortsen var assnygga , me like!

A N N A

SV: jag har sådena turkosa och svarta. Men måste verkligen in handla ett par rosa också! :)

A N N A

SV: Ja det var dom verkligen :D

Sara

GUD, vilken fin blogg du har! :> Vad mycket arbete du måste ha lagt ner. Hur är läget med dig annars? :) Har du några planer för midsommar? :D Kram

åh, jag vill ha allt! :D

ENIRA

åh och sen glass är ju också godast i sommar!<3

sv; nej eller hur!

'

kjolen och shortsen är superfina ♥

Kitty

- hur är läget :)

Anonym

- jo, det är bra :D Har nyligen lagt ut en kul video på bloggen, kolla gärna in den ;)

ENIRA

whihi! det finns massor saker som är äka sommar känslor, :) <3

FELICIA

Hihi hoppas att du får en fin dag!

A N N A

SV: precis :) händer ikväll dÅ?

sv; tack, för det skulle ju varit bättre att den nya kom upp istället för den gamla:)

vad tävlar du i då :)?

sv: tack så mycket : ♥

SV; haha nepp ^^ , gillar den gråa tröjan längst till vänster

>< <3

SVAR Verkligen :-)

Saga

hur varmt har ni det? :D

Anonym

vad gör du :D

Linda

arbetar i trädgården

Anonym

sv: heh ja vad gör dudå? ;D

Sara

Så bra att det är fint med dig! :) Jag mår också bra :D Okej, det låter ju kul! :) Det blir traditionellt midsommarfirande för min del, med familj och vänner på dagen och eventuellt klassfest alternativt vanlig fest på kvällen! :D

L

SV: Hähä, yesbox xP

celine

sv; kallt??? nej det var det inte :D eller iallafall inte här här var det 20 grader i vattnet :D men det beror ju på vart man bor :)

Heddaaaa

SV: Jadå! ;D

Moa

besök gärna min blogg och kommentera :)

emma

finfin blogg :D

Sofia

svar: Ja, visst är de! (:

Nej såklart!:D haha

allt bra med dig?

jag är 15, själv då :)?

moa

Nu har jag en frågestund :D

Vixxies

Sv: Haha japp :P

Hej. Haft en bra dag ? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR