Dagens outfit - torsdag.


{Tunika H&M - Kofta H&M - Leggings Lindex}

Hej där i solskenet. Har precis kommit hem från stan, först var det ju skolan men efter det uträttade jag några ärenden in the city. :-) Sitter fortfarande hemma och väntar på mitt mobila bredband, vet inte var det är? Har tagit sisådär 2 veckor sedan jag beställde det. Nu ska jag inte sucka över den långsamma leveransen utan istället gå ut i solskenet. Ha det bäst! ♥
Snälla rösta på mig HÄR, jag är med i en fototävling - nummer 1 är jag.

Anna

SV: Tackar :) fin tröja :D

sv: Så lite så :)

Allt bra idag? :D

snyggt :)

Felicia

fintfintfint. <3

jag ska rösta på dig ;-D

Anna

SV: :) hur varmt har ni hos er?

Anna

SV: Så jäkla härligt att värmen är här :D Vi har 28 grader här i skuggan, ut där solen är vågar jag inte gå. Då bränner jag nog sönder mig. Har nämligen glömt att köpa sololja, ajja bajja mig (A)

Anna

SV: hehe, oj på en lördag :)?

emelie

va bra :D jo det är kanoners med med :D

snyggt :)

Anna

SV: Nice, Jag har knappt varit i skolan detta året pga sjukdom.. Så känns inte som jag är värd detta sommarlov.

A.C

yes:)



vad ska du göra idag d? Ha en bra dag i solen iaf:D

A.C

träna? vad tränar du för ngt då?:D



jag ska ut o sola:D hehe^^

Anna

SV: jag har inget emot att prata om det. Jag trivdes inte i min skola, var sjukt mobbad och det ledde till att jag började skära mig.. så jag har varit på behandling.

Anna

SV: Nej blev utskriven från behandlingen för en månad sen då mådde jag bra. sen började jag skolan igen och då började allt igen. Så nu blir det 7 nya månader med vård.

fin blogg!

Anna

SV: Tack, det ska jag göra <3

A.C

jahhaa..okey:D



nix, tränar inte direkt ngt..men joggar ibland när jag väl har ork:P

Anonym

Grattis du vann!

Nu har den bilden du tävlade med i min meny!

Kika in vettja!



...Du vann stort,28 röster!GRATTIS!

simone

Arrh.. uursnyggt tjejen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR