Dagens looky!


{Tröja ONLY - Jeansjacka Lindex (ny!) - Leggings I ♥ LINK - Skor OHIO (nya!) - Armband Nomination - Ring (klassring)}

Hallå i regnet, eller vilket väder ni nu har! :-) Måste för det första påpeka att mina nya skor (dem på bilden) är de bästa skor jag någonsin provar och billigaste (179kr!!!). Kommer från OHIO i Stockholm, så passa på att kika in där. Finns även sneakers i högre modell, för 179kr. De bekvämaste skorna ever! ♥

Idag blev det jobb till tre, regnade hela tiden så jag skulle tippa på att inkomsten inte blev så stor. Direkt efter det åkte jag iväg med mamma till mina kusiner, eftersom en släkting från Göteborg kommit på besök dit. Och nu kom jag hem. Vi funderade på att gå på bio, men det går inte Sex and the City mer, så no thanks. Blir en hemmakväll med popcorn och vi tänkte se The Bodyguard! En favorit i repris. Ha en fin kväll!

ebbaho

Tack:)

sv. åh tuusen tack ska du ha!

FELICIA

Hihi tack! :)

Jo tack, det var jättebra. Verkligen skönt och härligt att åka ner till värmen ett tag! Haft de bra här hemma i Sverige? KRAM

sv: så lite så =)

allt bra idag ?=

sv. nej de är inte så bra :/

är förkyld och har ont i halsen. själv?

sv: Okej vad bra=)

Jo det är bara bra :D

Heddaaaa

Shit va fina skor! <3

mirella

fin outfit<3

sv: Haha ajamen ;D

snyggt :D!

Härlig och fin outfit!

ja, sjuukt fina :D

detär jätte bra<3

SVAR Ja den var super:)

sv. tacktack!

Hej! Allt bra? :)

Vi skulle tycka det var jätteroligt ifall du ville vara med och tävla om en länkning i vår veckans blogg!

För att anmäla dig, klicka här; chttp://johannesoilir.blogg.se/2010/june/vi-kor-pa-veckans-blogg.html



KRAM JOHANNA OCH LANA! <3

sv: hehe ja (a) tack D:

Johanna'

sv; Det är bara bra! :)

kram

cute.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR