Bloody red heart


Hay! ;> Idag har jag varit i skolan, jobbet, träningar och nu sitter jag hemma och mumsar på popcorn! I kväll ska jag bara i duschen och sedan ska jag väl se om det kommer något på TV. Annars kommer jag antagligen att börja läsa någon intressant bok, frågan är vilken. Anyways, nu ska jag sluta för nu tog popcornen slut. CIAO HONEYS! ♥

Cajsa

Varsågod.. säger alltid sanning.. .:) tack snälla du <3

elza

mums. :)<3

Frida

sv. okej ;)

SVAR Ja, supergott o mysigt :)

A.C

fin bild^^

Cajsa

Varsågod.. :) :)

EMELIE♥

grym bildf!



sv; tack hehe :D

A.C

sanningen:D



vad händer ikv då?:D

sv; jättefin bild :D ♥

Cajsa

Tränar på danser som vi ska visa upp på sture på stan.. dudå? :)

Malin

Svar: hehe nä det är lugnt, jag förstår men blev bara nyfiken om det skiljer sig var i landet :)

S.

Det är mysigt med böcker.

Arzu

SV: Peddosar osv HAHA

Cajsa

OKej! något bra program? :D

Okej, me too!<3

i

HERREGUD , vilken fin bild! :D

hur gör du? ^^

sv: Så lite så !:)

ha en toppen kväll ♥♥

vart jobbar du? :)

fin bild.

Frida

Sv. ingen aning :P kanske kolla nån mer film ;) du då ? =)

Anna

SV: ja men precis :D

EMELIE♥

sv; tack så mkt! :D

Anonym

dom är ifrån dinsko;)

A.C

tack:D hehe..



jahha..~~ dt blir nog film för min deL:D hehe..~~ har nyss duschat o gjort ansiktsmask:D skit skönt^^

Anonym

hur äre med dig då ?:)

sv: hhihi gillar bilden !

Så fint, som vanlig♥

Anonym

sv: thihi

Hoppas du fått en riktigt bra onsdag :)

SVAR Jag med=)

Amanda

sv; jag har en Nikon d40 och en Nikon d200 (som jag köpte i tisdags) :)

det är så roligt att läsa din blogg! :)

Viktoria

Jepp det har jag :) tror nästan alla ha bloglovin :P

MyzaaN

så lite så :)

är bara ärlig :D

sv: ja :D!

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra dag? :)

sv: tack :)

Vart jobbar du? :)

Cajsa

GRATTIS! du kom med i min foto tävling. :D

chris

nu vill jag också ha sånt äpple, haha ååh vart bort du`? jag kommer och snor lite äpplen? ;)

Sv, hehe tack! :)



by the way, vad andvänder du för kameranär du fotar?:P

Fin bild!

julia

fin blogg:D

matilda

hej! se till så att folk röstar på din bild nu :D lycka till!

sv; hihi vad ska du göra i dag då? :)

Ebba

Vilken fin bild!

CHRJ

Fin bild :) Tänkte bara höra, gör du designer till andra? För jag är i stooort behov av en! :D

emelie

är allt bra med dig idag då?:D

den bilden gilla jag :)

Louise

Så grymt fiin bild! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR