Somrigt rosa


Klänning GinaTricot / Shorts ONLY (Avklippta jeans) / Väska Fashion Shop / Skor KappAhl

Har redan hunnit en sväng till stan idag. Har köpt pärmar, papper, pennor och dylikt till skolstarten. Det blir ju faktiskt att börja gymnasiet, spännande! ;) Idag har jag planerat in en träning, men inget mer. Så nu ska jag städa mitt skolboks-skåp så jag får in nya böcker i det om några veckor. Ha en fin dag! ♥

hej tjejen!

hur är allt idag? njuter du av solen? (om ni har de vill säga:))

kram

rebecca

Sånt där skulle jag också behöva köpa :P^^



sv: Jaha okej:) Själv har vi en segelbåt, fast den är inte sjösatt i år:)

josefin

fina outfit bilder

och din blogg är suveren ♥ ;D

Mia

sv; Varsågod :)

Allt bra? :)

idah

Tack! :)

isabelle

svar: okej, vart jobbar du då? :)

isabelle

svar: okej, vart jobbar du då? :)

Mia

sv; Härligt :) Jodå, det är bra :)

Anonym

sv; Jo :)

Händer idag? :)

emma

jo allting är bara toppen med mig.

Balida

Hade varit så himla gulligt om du kunde rösta på nr 3 här http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalistena-i-dressroom.html#comment

Skriv sedna på min blogg att du röstat så länkar jag till dig :) Tack!

så lite så :)<3

tycker jag med! :D

Bella

Super snygg väska minst sagt. Händer idag då? :D

snygg väska!

runt hundralappen eller lite mer :) trorjag!

Elin

Svar: Varsågod :)

Elin

snyggt!

Elina

Ja, mysigt! :D Jag ska kolla på bio istan!

Mia

Sv; Okej, nice :) Ska vara med en kompis senare :)

jasMINA

söt blogg ! (:

senada

de var så lite så :)



Allt bra med dig? <3

chris

shit:S här har det regnat sen i lördags :P

Millah

Hehe, låter som du längtar lite till skolstart. =) Vad ska du läsa på gymnasiet då?

Ha det fint! /Millah

Jättesnyg väska! :D



Ska du börja gymnasiet, vad kul :) Vad ska du gå för linje??

Duplicity

svar: jo allt är bra idag :) Jag ska också börja gymnasiet till hösten!

isabelle

svar: vad kul :D

Mia

sv; Jadå :)

Elina

Sergel! :)

Vi ska se Juliets letter eller vad den nu heter. :D

Mia

sv; Vi ska nog bara sitta och prata, spela kort och så :)

Elina

Yes! :D:D Görs mer i veckan?

isabelle

svar: haha :D

Dilin

varsågod :) hur länge har du haft din blogg?

Elina

Okay, inte så mycket bestämt. Ska vara med kompisar, stallet osv! :)

Mia

sv; haha jo :D

Pernilla

fin oufit :) vd ska du gå för linje på gymnasiet?

ronja

sv: tack :) snygg väska och härlig header!

VAd ska du gå för gymnasium? :)

chris

orättvist! jag har bara jobbat när det vart fint ju :0

As snygg väska :)

lollo

sv:inget du då?:D snygg väska:P

lollo

sv:alltid själv:D

emma

Hej! :)



Frågestund pågår just nu, vill du veta någonting eller har någon fråga du vill ha svar på? Så har du chansen nu. :)

Vill du inte delta? Förlåt, radera kommentaren och ha det bra! :)



PS. Seriösa frågor är roligare än onödiga frågor. ;)

Isabelle

Jättesnygg outfit! :D

Elina

Ja, måste säga att skorna du hade idag var sjuuukt fina! :D

nelly

sv: hihi tack! :)

Japp, det är jag som har gjort designen :D

nelly

sv: ja visst är dom! :)

pernilla

jaha, nehe :) vad har ni då? :P

E m m y

SV: Tack! :=)

Du har verkligen superfin blogg :)

nelly

sv: nej, 69 kr :D

pernilla

okej, tråkigt ändå :P då kan man ju inte rikta in sig på det man är intresserad av väll?

pernilla

haha ja kanske ;) här kan man oftast annars bara byta linje mitt i om man ändrar sig så :)

sv: Bor på Finlands västkust :)

Nicole

sv: härligt:)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

ASIAT

vad har du gjort idag då?

kram! :)

Elina

så lite så, görs nu? :D

pernilla

ja det förstår jag, man har en väldig valmöjlighet bland allt typ :O :)

Åh, fan va najs :D Så himla skönt att ibland hitta finlandssvenska bloggar också ;)

senada

bara bra, vgd då? =)

lisa

fin väska:)

Julia

vilken fin väska! :)

Mia

sv; nice :)

Mathilda

Sööt blogg! ;)

Frida

Allt bra med dig? :)

kommentarer, :)



händer imon?

sv: hehe ja älskar den serien asså :P

PAM :)

snygg outfit! :D

MALINhE

SVAR. tack du:* rikigt fin outfit! :p

Anonym

Hej hjälp mej att vinna!

Genom att rösta på en fin o härlig bild!

jag skulle bli jätteglad om ni gjorde det!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7740

puss o kram<3

fint :)

ASIAT

sv: jag har varit i ikea och träffat en vän :D

vad händer imorgon då? kramar =)

evelina

jätte fin blogg och bilder :)

marcus

Hej allt bra :-)?

sv: jag mår fint :) haft en bra dag?

kram

nicole

sv: fint här med :)

snygg väska!



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

Sabine

fint :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR