Prickiga jag

{Linne Divided, H&M - Kjol Vero Moda (ny! 149kr) - Armband Pieces}

Idag kör jag med prickigt och kjol. Det är inte precis så att man ser mig så här varje dag. Men idag tänkte jag köra med något nytt och det är ju superskönt att gå omkring i kjol. Nu ska jag äta något och sedan lägga mig i solen - igen! PUSS!

sv; haha ja men jag vet inte vad du heter :) <3

Anonym

snyggt :D

sv. okej, ska jobba :)



snyggt!

Moa

sv: jo de e bra här med :))

natalie

Tack så mycket :)

sv. jo ;)

varsågod!

sv: jobba och möja :D!

sv; haha jaadu :p

Fin blogg :)

sv. minigolf ;)

sv. jo :D!

sv. ahha typ ;)

ta betalt och vattna blommor :D!

natalie

Ja det har jag :D

allt bra med dig idag :)?

sv. fats där man tar betalt är inne i en källare så jag sitter ofta där ;)

sara

söt outfit!

sv; fin outfit :)

Sissi

fint linne!

Anonym

Okej. Vad bra :)

Vad ska du göra i helgen då?

SVAR: Yaass! ;) Har en likadan kjol sjalv, loove it!

sv: jo ;)

Bella

Snygg outfit. händer idag då? kram

sv: yes, bara för jag bor vid min bror. om jag skulle bo hemma skulle jag ha 3 mil :D

Anonym

Jag ska nog åka ut med båten och sedan sova i den :)

Fin outfit!:)<3

natalie

härligt att höra! =) jodå det är bara fin fint med mig :D

Vad händer under dagen då:)?



Btw, ska vi följa varandra via bloglovin :)?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR