Orange blomma


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Ska snart åka hem igen efter en solig dag här hos mina grandparents. Har hunnit fota lite och här kommer smakprov på bilder från det nya objektivet! Bilderna är oredigerade men mer får ni se då jag kommer hem! :)

svar/

det låter bra det :)

jotack det är bara bra med mig :D hihi! händer idag då? :)

pratade vi om vart du jobbade?<3



isf åhh vad kul!

svar/

okej, det låter skoj. vad ska du göra där? :)

ne jag har ingen aning, ska bara ta det lugnt :)

johanna

mysiga bilder :)

hej vad gör du idag?:D

Anonym

anmäl dig till veckans blogg?<3



görs?

jenny

oojaa, det kan jag tro! :D

annars allt bra med dig? kram

clara

sv; vad bra :D

alva

Sv: åh, vad kul att du uppskattar det! :D

Anonym

Sv: Det är bra här :D



SVAR: Gör det! Så roligt att sitta och pyssla med det

nicole

sv: tusen tack :)



har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

Fin bild!:)<3

senada

samma här, görs? =)

Anonym

ska snart utse dom 10 finalisterna till veckansblogg :)<3

Anonym

okej, egentligen slutade den klockan åtta men du kan vara med! :)<3

sv: inget specc!:) allt bra?

senada

samma, haft en fin dag? =)

Jättefin blogg! :D

allt bra? ♥

senada

ok, har också haft en bra dag :)

Sv: varsågod ♥

jodå, bara bra :)

gjort idag då?

tyvärr blev du ingen av finalisterna :(



bättre lycka nästa g´ång!

sv: bara bra!:D hittar du på imorgon då?:)

PJOHANNAS

SVAR: tack så mycket! :D

Frida

Fina bilder! :)

sv: jo, jag har funderat ett bra tag nu och jag har bestämt att jag vill ha en där, någon av texterna - men inte vilken! :p heheh

nicole

sv: Härligt :D



var gärna med i min tävling om en brasiliansk vaxning också

/Shoppaholly

Gör du?:)<3

jenny

good! :)

här e det också toppen :)

julia

Allt bra ? :)

clara

sv; hihi :D

hur är det idag?

gud vad fina bilder du fotar ;)

AYE

Hejsan ^^ Delta gärna i min blogg-tävling där man har chansen att vinna en rosa-plattång + 2 hårspray. Delta gör du genom att klicka på länken nedan, och skriva att du är med. Lycka till^^

http://ayeland.devote.se/blogs/5451271/taevling-.htm#WriteComment

//Ayeland.devote.se

evelina

sv; okej, tack! :)

Anonym

gud så himla fint, hur länge har du fotat?

Anonym

Tack! :)

Allt bra då?

Ella

jättefina bilder! :)

maja.

sv; varsågod! :)



allt bra?

sv: idag skulle jag och pojkvännen spela minigolf, men de regnar så vi får göra nått annat. men härligt med regn också efter dagar med sol.



hur är allt idag då?

kram

Anni

fin blomma!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR