Nytt objektiv - Canon EF 50mm f/1.8 II


Idag kom det! Och gissa vem som är glad. Väntade två veckor på det och nu är det här. Betalade 1060 kr för det, så rätt billigt ändå. Nästa inköp blir antingen ett stativ, ett batterigrepp eller 70-300mm objektiv. Vi får väl se! ;) 

Har du ett sådant objektiv - är det bra?

Mia

Kul att du har fått objektivet :) Jag har inget sånt. har inte ens en systemkamera, men kanske ska köpa snart om jag vill använda upp hela min lön och lite mer :P



Frida

Åh vad roligt med ett nytt objektiv! Det vill jag oxå ha! ;D

Malinhe

SVAR. ingen orsak! :)



jag harhar tyvär inte objektivet men jag har hört från massa som har det att det är riktigt bra, aldrig hört något negativt om det!

Hanna

Sv: Ja^^



Vad kul!

Mia

sv; haha jo :P

malinhe

SVAR. okejokej:) men hoppaas du får några bra bilder attvisa upp i bloggen då?:D

Hanna

sv; Japp:)

marcus

Sv; Jag mår toppen =) vad gör du?

malinhe

SVAR. häärligt :)

Elina

Min kompis har det! ;D Jätte bra!

Jag ska precis iväg!

josefine

nej, jag använder olympus :)



kör statistik i min blogg - är du morgonpigg? :)

Felicia

sv: tack så mycket! ^^

hihi äntligen kom det :D

Frida

sv: aa, förstår det! Jag har aldrig köpt något nytt objektiv, men vill verkligen det! :)

senada

samma här:) haft en bra dag? ;)

ASIAT

sv: idag ska jag träffa en vän och shoppa!

hoppas du får en fin dag, kram =)

evelina

hur får du sådär mycke kommentarer? ;o

josefin

Nu kommer du att få super bra bilder ;D

josefin

Nu kommer du att få super bra bilder ;D

har det, suuperbra ! ")

SV: Jaha, okej, men så ni kan inte välja inriktning överhuvudtaget heller? Alltså jag menar om man på något sätt kan rikta in sig på något speciellt på gymnasiet eller om alla läser exakt samma?? :)



Åh, funderar också på att köpa ett sånt objektiv :D

Elina

hur mycket kostar egentligen ett objektiv? vill ha ett nytt till min nikon d40

johanna

kul med nya kamera tillbehörer :)

rebecca

Min kamera har inga objektiv utan det är långzoomare så jag vet inte om det är bra :P



sv: Okej :) Det är ganska tråkigt att segla, fast vi kör mest med motor men att ha en båt och är man i min ålder så stannar man gärna hemma om man följt med enda sen man var liten, eftersom jag är uppvuxen med båt :P

Linnea

Joo:)

marcus

Sv; ska sanrt till stan ^^ vad ska du göra ikväll?

alva

sv: ah, det förstår jag, det är ju bra att du gör det rättvist för alla i alla fall! :D

nicole

sv: jag har klippt mig med idag :)



allt bra?

/Shoppaholly

Bella

händer ikväll ? :D

clara

sv; okej. måste bara fråga.. pratar ni svenska i skolan också? :p

Anonym

sv:det var så lite

tack det var verkligen snällt :D

Anonym

hej jag har övat på att ta kort ^^

kolla mitt senaste inlägg ad tycks '?;P

Amanda

Najjsig Blogg ;D <3

josefine

sv på kommentar; jag vill också vara morgonpigg. Det är så skönt när jag väl är det :/

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

MAJA.

Sjukt fin blogg och jättefina bilder!

Elina

Ja, görs imorgon? :P

Anonym

varit med kompis på liseberg :)



vad jobbar du med? kram

Anonym

jobbar du med? :)<3

sv: jo allt är fint med mej :)

vad hittar du på idag?

kram

gnag

jag vet att man har ett objektiv till systemkameror, men vad är det? (objektiv)

Moa W

Hej , älskar din blogg

Läs gärna min ! <3

Nathalie

funderar på att köpa ett sådant, tkr du att det är bra?

Nathalie

funderar på att köpa ett sådant, tkr du att det är bra?

SARA

var beställde du de där objektivet? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR