New order, Weekday

{Grå t-shirt Weekday, 125kr - Vit t-shirt Weekday, 250kr}

Detta är ungefär en tiondel av vad jag shoppade i Göteborg i helgen. Den vita t-shirten kan du även se här! Jag gillar Weekdays kläder, de är snygga, enkla och billiga dessutom! Stort stort plus. Snart ska jag äta lite jordgubbar i väntan på att våra gäster från Stockholm ska anlända. Men först ska jag kolla Twitter och Bloglovin'! Om du vill följa mig finns det länkar i menyn. :-)

A.C

nnjas tee:D hehe..^^



haft en bra dag annar sdå?:D

Malin

Fina T-shirts :D

Vad gör du?

:) Händer imorrn?

ANGELICA

sv så lite så :)

Malin

Kollar olika bloggar :)

A.C

hej:)



nej jag känner inte henne, tyvärr.. hehe..^^

Chen e ett vanligt efternamn i Kina..~~

ewe♥

gillar den vita!!!

är allt bra med dig idag? =)

sv; hihi:)

jättefina! :)

Såg den idag i sthlm :) funderade på att köpa den, men.. så blev det inte..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR