Nelly inspirerar - jeansshorts


Dessa enkla, fina och härliga jeansshorts från Nelly skulle jag inte tacka nej till. Speciellt inte de andra! Speciellt fina är de med tyglappar - inte sådana vanliga som alla har. Supersnyggt till bruna ben, så nu ska jag ut i solen och steka en stund! ♥
Missa inte fototävlingen!

wilma

sv; haha, jag vet inte vad jag ska skriva :p

clara

ahh vad bra!:) jeans shorts är riktigt snyggt!

Hej!

Vad tycks om min nya design? :D

Tack så mycket :D

De andra shortsen tyckte jag var väldigt fina ! ^^

sv: Du vet din meny. Hur har du gjort den i picasa?

sv: Vart finns picasa grunderna?

A.C

hej:D



dt e bara fint med mig också faktiskt.. har slappat dt mesta..finns inte mkt att göra när man inte ska åka någonstasn:D hehe..~~

men dt e så skönt väder iår.. härligt^^



ha en bra dag:D

ewe ♥

det är bara bra med mig! :D



gillar shortsen som är nr 2!

Malin

Fina shorts :D

Gillar verkligen nr1 och 2 :)

sv: Okej.. Förstod inte så mkt :P

Måste man göra egna grunder elr??? :S

Nej tack det är lugnt :) allt bra?

Lizette

SV: nae tack :)

julia

allt bra idag? :)

julia

SVAR bara bra, jag vill vara med :D

Så bra! :D

Lizette

SV: jadå, det är bra :) själv?

Lizette

SV: härligt du :)

Sv; snygga allihopa!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR