Glass och jordgubbar


Jag älskar glass! Jag älskar jordgubbar. Glass + jordgubbar = kärlek! ♥ Efter en tre timmar lång dag ute på stranden i värmen är det verkligen gott med något svalkande - som glass. Det fungerar alltid!
Nu ska jag ut och steka en stund igen, med hopp om en lite brunare nyans på huden. I'm out!

Lova

så gott ! :)

Fredrika

Nej de gör jag inte, gör du?:)

svar: tusen tack :)

C A J S A

sv; jadu .. tror jag tycker samma :)

håller inte direkt på nått av dom lagen i vm :)

vilken är din favorit låt? (:

Kommentera det inlägget för att få med den på en spotifylista som alla läsare få ta del av!



http://bellaisit.blogg.se/2010/july/din-basta-sommarlat.html#comment



♥ ha en trevlig kväll och läs bloggen! ♥



förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer !

dessire

svar: taaaack!

Lizette

SV: tack :D

Anonym

sv: idag så har jag vart hemma :)

Vgd?:)

svar: Tack så jättemycket! ♥

Hej! Hänt idag?

Fredrika

Okej trevligt :D

Fredrika

Visst :) Guuud vad gott det ser ut :O :D

julia

gott :D

Anonym

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

fråga på nu alla! <3

Bettan

åå vad kul, vart i Finland bor du då?

Alicia

tack =)

Alicia

Ja lite koll har jag allt men det är inte så att jag har sett varenda match,kollar du? =)

Lizette

SV: njae, fotboll är inget för mig :) ska du? :)

Alicia

är den bra?



ja,den måste jag se,vem hejjar du på?

Okej,ska snart på fest!:)<3

E M M A

sv: tack :)

hur mår du idag då?

va gott..mumsigt..fvil också ha:D

jag ha rockså solat lite idag..fikat o åt ute:D hehe..^^



ha en njas kväll:D

natta

åh gott muma jag har sååå mkt jordgubbar hemma så jag har fått frysa in 5 lådor :O

haha

ååh gud så gott! har jordgubbar men ingen glass ):

Anonym

Hej vad gör du?

Fin blogg!

shoppat!

allt bra med dig då?

Karin

Åh så gott!



kramar^^

Sara

M U M S ! :D

svar: Japp jag kollar på fotbollen! Själv? :)

Sara

Mums vad gott!

åt också dedär ikväll, aasgott :D

Josefine

men tack snälla du :)

åh tack din är oxå jätte fin ! :)

vad händer ikväll?

Anonym

Tackar :D allt bra?

C A J S A

sv; ja det hoppas jag oxå ! :)

Sabine

gooott :D

Fredrika

Godmorgon! Allt väl? :)

Anonym

mums! :)

AHHHHHHHHHH!! GOTTIIS!<3 :D LOVE ICECREAM, FOREVER! ;) Hahha skojja

det där ser himla gott ut :D

riktigt fina bilder ! jag använder samma kamera och blir alltid lika glad när jag ser hur olika den kamerans foton kan se ut ! super duktig är du !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR