Glass / Ice-cream

Idag har jag redan hunnit morgonträna, jobba och åkt till min mormor och morfar. På vägen hit åt vi lite glass med grädde, sås och strössel - gissa två gånger hur gott det var! Och visst ser det lockande ut?
Nu ska jag gå ner till stranden för ett eventuellt kvällsdopp och gå till min mormors café och äta lite kakor. Gud vad jag äter mycket gott idag, men varför motstå? Ha en fin kväll i alla fall. ♥

jenny

oj jävlar vad glassen ser GOD ut! kramar :)

mumsigt :D

ida

Fin blogg! :D

josefin

ååg, glass portionen var väldigt god <3

malinhe

SVAR. jadå, åhh gud vad gott det såg ut! :))

senada

SVAR: samma här, haft en bra kväll? =)

pjohannas

Hej! Allt bra?

Ser gott ut!

alva

sv: ja, jo, jag vet, man får ganska många kommentarer om att man ska rösta på massa grejer, så det var väldigt bra av dig att göra det rättvist och inte rösta på nån! :D

svar/

hihi jaa :)

allt bra med dig? :)

nicole

sv: fint här med :)



å den såg riktigt god ut!

tyck till om min önskeoutfit

/Shoppaholly

Härlig bild, o gott me glass :)

clara

det ser jättegott ut! :D



sv; okej =)

Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

evelina

rösta på mig så är du supersnäll!

och jag kan länka dig om du vill? :)

gå in på den här sidan och rösta http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7872

och skriv till mig om du har röstat så kan jag länka dig och så :D

Madeleine

Hejsan!



Jag är tillbaka från min bloggpause nu. Nu kommer bloggen uppdateras som vanligt igen, om inte med mer bilder och så.

Hoppas allt är bra med dig. Du kan ju kika in på min blogg,



Kram

Madeleine

ååååh vad gott. :)

marcus

Sv; ja ska nog kolla på tv =) allt bra idag?

yummie! :D

Mmm, ser supergott ut ju! :)

muuums så gott det såg ut :D

Hoppas du får en trevlig måndagseftermiddag!

ser riktigt gott ut!: )

mirja^_^

Vilken härlig bild!! Fin blogg!^^

Allt bra??:)

//Mirja

åh, så gott!

fan vad gott!!!

Louise

Vad sugen man blev nu! :O :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR