Gårdagens shopping

{Jacka GinaTricot, 150kr - Armband Pieces, 60kr - Halsband Lindex, 60kr - Jeansleggings Pieces, 100kr}

Det var rea överallt! I alla affärer. Tänk er, detta allt köpa jag för 370kr! Rätt så billigt. Jag blev helt förälskad i Peace halsbandet och den rosa jackan, dessutom var den ju superbillig. Love to GinaTricot. Nu behöver jag mat om jag ska överleva.

Sv: Bra tack, sj?



Du har en jättefin blogg med många läsare och många som kommenterar. Sklle vara jättesnällt om du länkar till min blogg!:D



Svara gärna!:)

Eleena

sv; jao :)

Hitta på idag då? :)

SVAR: ja! ÄLSKAR din smak på kläder också, helt underbar, lovely!<3

Hur har du fått så många läsare?



Svara gärna i en kommentar på min blogg!:)



Är mycket tacksamm för svar! :D

SVAR: Hihi, vad gör du en mulen dag som denna? (mulet hos mig iaf!)<3

S O F I A

Hejhej, vill du bli länkad i min blogg? Isåfall läs mitt inlägg: Hjälp mig, snälla? :) På min blogg och läs hur du ska göra för att bli länkad, kraam :)

Kan d skicka en förfrågan till mig så att jag kan bli medlem på den där "Bloggsvar"?



Skulle vara jättesnällt!:D

Eleena

sv; Okej :)

jag är sjuk, så ska bara vara hemma :)

SVAR: Okej, hääärligt! Gott med glass! :{♥ Ha en fin dag.

Rea är inte dumt! Det är rea öööverallt, synd att man inte har pengar :/

Eleena

sv; tacktack :)

Jätte fin blogg!



SVAR Jo, allt bra här! Själv då? :) Några planer för dagen?

Svar; Kul att du gillar den! c: Min fina svägerska som har hjälpt mig med den. :D



Föresten, så älskar jag din blogg & dina bilder! :'3

Eleena

sv; ;D

SVAR: Nej tyvär :( Hursåå?<3

Frida

sv: Varsågod :)

SVAR: Hihi okidooki ;D

Frida

sv: haha aa ;)

SVAR:Hahah! Tack:) Men somsagt är de tagna av min lillasyrra med hennes mobbekamera ;)

Följa varandra med bloglovin'? Följer dig redan. :}

fina grejjer :D

Linnea

as snygga kläder ;)

rebecka

snyggt halsband :D

alice

fint :)

Ebba

Vilka fina köp!

molly

fina :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR