Frukost

Vaknade redan vid 9-tiden idag eftersom det är så varmt. Började i alla fall dagen nyttigt - med flingor, mjölk och äpple + en ostmacka. Det är redan 30 grader ute, så jag tänker faktiskt spendera största delen av dagen ute idag. Det är ingen idé att sitta inne, så ut med er!

selma

sv; ojdåå! fast de ska typ bli varmt här också!

vart bor du?

Anonym

åååh vad gott:D

Anonym

Ja, solen lyser och jätte varmt, hur är det hos dig?

mumsigt :D

SVAR: Okky :D AHH det var nyttigt!♥ Tranar du ngt?

Mandie

Har du sett shrek 3? :D

Anonym

superfina bildr :D (Jag skulle uppskatta det jätte mycket om du kunde titta förbi min blogg och rösta på vad jag ska göra för att göra min blogg bättre :)

Anonym

händer idag? :D

Anonym

jag ska sola :D

Jag ska borja rida i host ;)

sv: tack, detsamma :D

allt bra?

sv; hahahaha ärligt :D vilka? :p

sv; så lite så vad du nu heter:) <33

sv; hahahaa shit :o jag säger ju att den e läskig :p

SVAR TILL ANONYM:

Du glömde visst din blogg! Om du ser detta, skicka gärna den till mig.

Kram PHOTOLENS.blogg.se

Anonym

Okej, jag undrar hur många grader det är hos mej:P

Anonym

bäst att göra det :D

Moa

sv: tack så mkt, din med :))

sv; vad bra :D

samma ;)!

Anonym

Okej, här blåser det lite men fortfarande varmt :)

Moa

sv: vsg :) allt bra med dej då ? :))

sv: jo, några roliga planer för dagen ? :D

Anonym

ja men erkligen :D

Jag skippar nog att gå ut idag faktiskt. Det regnar och är blött här. Men jag tycker faktiskt att det behövdes och det är skönt att inte svettas ihjäl vart man än är! :D

emmaa

söt bloggg :)

Louise

Vad gott det ser ut! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR