Foodtime - lasagne


Ganska enkelt, men så gott! Jag kryddade lite extra med oregano, basilika och salt - namnam! ♥ Dessutom la jag på lite tomater för att det inte skulle bli så tråkigt att se ut med enbart ostsåsen. Har inte ätit detta på länge, men gott är det ju!

sv: Härligt, joda de e finfitn ;)

SVAR; yes :)

SVAR; vet faktiskt inte :o hur länge har du gått i friidrott? :)

sv; jodå, underbart med mig, :)



det där ser riktigt gott ut!



händer sen då? :)

SVAR; va kul :)

sv: lägga mig vid poolen och kanske ta mig ett dopp också :))

Nu ahr veckans blogg börjat.. Du är en finalist!

se till att du vinner nu! LYCKA TILL!

regler läser du i inlägget..!

SVAR; jafan :D

så söt blogg :)

allt bra med dig?

sv; jotack! allt är jätte bra med mig!

sv; inget mer än att man dör av värme när man går ut, och att det är min födelsedag (a)

hos dig då?

sv; tack så jätte mycket :)<3

Ååh vad gott



sv: tack så mycket! :)

sv; idag blev jag 14 :D

Anonym

tack du med :D

sv: vi har massa stora ''ihopfällbara'' pooler eller vad man säger. Fast nu har vi den största av de alla uppe. skulle vara roligt att skaffa en nergrävd pool :)

Ska vi följas via twitter?:)

Åh, vad gott. :)

Frida

sv: Allt bra? :)

Anonym

hej, är en finalist i veckans blogg och skulle bli jätte glad om du röstade på mig här:



http://repoc.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html#comment



jag är nr 10, du behöver inte säga om du har röstat, för det ser jag <3

madeleine

sv: ja :)

vad har du för dig? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR