Dagens enkla outfit


{Tröja ZARA (ny! 199kr) - Linne BikBok (ny! 99kr) - Shorts H&M}

Hejhej! Idag är det en solig och überfin dag, så jag ska tillsammans med familjen och våra Sthlm-släktingar åka iväg med bilen/båten nånstans! Ska satsa på att köpa en glass nånstans, är riktigt glassugen. :-) Men nu börjar vi få bråttom, så vi hörs kanske senare igen! Ha en superfin dag, kramar.

det är bara bra med mig också!

vad ska du göra idag?=)

Moa

svar; hihi. :)

Fin outfit!:)<3

lisa

sv; taack:)

A.C

jahha..nej..känner inte henne..hehe=)



sovit gott då?:D

sj vaknade rätt tidigt.. kunde inte sova mer:p hehe..~~fast la mig ganska sent igår.. konstigt nog..

men vad händer annars idag då? fredag ju:D

svar/

Hejsan! Nu är jag tillbaka efter oplanerad bloggpaus! :)

Hoppas att allt är bra med dig :) Vad har du haft för dig sen vi hördes sist? :)



Kram!

Leia ♥

Hej!

Allt bra?? :)

aww

verkligen fin outfit :D

chris

hur ska du kunna tränar mer när du tränar så mkt redan? :P

linda

fint:)

HEj! allt bra med dig? :)

Karin

Vad roligt att träffa släkten!



kramar^^

Lizette

SV: haha tack! :)

Faktiskt riktigt snyggt, :)

A N N A

SV: Usch då, här är det varmt :)

simone

ursnyggt! :D

Lovisa

Snyggt :)

Malin

Hej, är allt bra med dig? :)

Malin

Sv; Det är bra med mig :)

Gillade du mitt senaste inlägg om The sims 3?

Malin

Sv; Tack så mycket! :)

Malin

Sv; nej, det gör jag inte.

cecilia

Hej! Jag har en tävling igång i min blogg om ett kubb! SISTA DAGEN ATT ANMÄLA SEJ! och det är bara några få som anmält sej så du har STOR chans att vinna.

Var gärna med och tävla ! puss & kram

Http://ceciliaprecious.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR