Cupcakes med hallon


Idag efter jobbet hade jag sådan lust att göra något speciellt så jag fixade cupcakes! Med grön, vit och chokladfrosting. Dessutom dekorerade jag dem med strössel och nyplockade hallon! Hur gott ser det inte ut? Ska snart smaka på dem bara frostingen stelnat. Hoppas på bra resultat! ♥

Elsa

Vad gör du då? =)

sv. vad bra :D

helt okej <3

Elsa

Okej :) Jag surfar på bloggtrafik :) Kakorna ser goda ut iallafall ! :D

Elsa

Avis en aning ja ! :)

Vad ska du göra idag? :D

SIEL

gudars vad gott! :D

sv- haha knappt jag heller :P

Elsa

Okej , men det kan vara mysigt ibland :D

Jag ska vara med en vän ! :)

Åh mums, vad gott! Vad gör du?

sv: jo :D

Bea

Sv; Tack det samma! :)

Elsa

ja ! :D

händer i veckan?

tack du med :)

- ska snart se på Family Guy Maraton, tror jag :D Ska du se det? :D

SIEL

haha, jag kommer och smakar!

nelly

ojoj, det är en lång historia.. :D

men du kan kolla in på theliisa.se > designtips > dela upp menyn :D

KRAM!

michelle

tack så mke :)

tackk desamma! :)

Anonym

- okej D:

nelly

sv: jaha det var synd :/ ja det är ganska klurigt dedär, håller med! :/

amanda

va gott de såg ut :)

michelle

vsg! :)

de där bloggsvar; kan du inte skicka inbjudan till mej? (:

skulle varit jätte snällt!

Bea

Sv; Tack! :) Dina är också jättefina :)

LIENE

Tack så mycket:D



Så goda de ser ut!

PJOHANNAS

SVAR: Japp1



Fina cupcakes :D

Elsa

Kul ! Ska umgås med min kompis hela veckan ! :D

michelle

aha okej :P

Elsa

Riktigt ! :D



Vad ska du göre i helgen då?

Emma

fin blogg;)

nelly

sv: hihi japp :) fina bilder förresten! :D

Nathalie

SV; Dsm du! Vad sägs om att följa varandra med bloglovin'?

Kram!

aww

va söta dom blev D:

- jajemen :D

Elina

Gott! :D A, jag ska bort med fam.

marcus

Sv, Jag håller på att packa =) vad ska du göra i veckan ?

Jojjjjoh

Gott det ser ut!



Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg :)

SIEL

haha fint det! :D

aww

ha en super fin kväll :D

linnea

grymt snygg blogg har du! :)

PJOHANNAS

SVAR: vad gör du då? :D

josefine

hahaha :D roligt att du gillade det ;D

michelle

så sugen man blir :) !

vad jobbar du med? så söta skulle kunna äta upp alla :D

Sandra

Gud va fin blogg du har! Följa varandra? :)

sv: Samma här :)

Vad gör du för mys ikväll? ♥

Jag & Elsa gör helt gratis designer ifrån 20.30 - 00.00. Helt gratis.



adda msn: [email protected] och beskriv hur du vill ha den , så fixar vi det!!



Helt gratis!

- aa, visst är det? ;)

Kul att du gillade den. :D inte hmm. :P

alva

Sugen på en ny mobil? Kolla in min auktion på tradera här: http://www.tradera.com/Sony-Ericsson-W660i-som-ny--auktion_260106_116149983

mathilda

ALLT E BRA MED MIG SJÄVL? :)

rebecca

Åååh vad gott de såg ut o vara! :D

väldigt fin blogg :)

vad använder du för kamera? :)

kram!

Anonym

Fine bilderr :)

nelly

sv: så lite så :) det ser verkligen jätte gott ut :D!

malinhe

SVAR. kan förstå det:)

ELIN ;)

Fin blogg :)

natta

mm smaskens!<3

Anonym

hej igen!

Vill inte vara så på hela tiden, men vi ska ju länka varandra i menyn, men min länkning. Ska jag ta bort din från min eller lägger du till mig? :) puss ♥

SVAR: Jag tycker nog också färg! :)



yummie!

Dom ser riktigt smarriga ut om du frågar mig (A)

felicia

hej!

måste säga gud villken söt blogg du har!

älskar headern och bilderna! :)

du är väldigt duktig på att fota!:)



kika gärna in på min blogg kika bilderna kommentera och titta på låten när ja sjunger:I)

säg vad du tycker vettja!

kram

Isabella

guud vad det ser gott ut! skulle du kanske kunna skriva receptet på dom? (:

ZINAH :)

vilken kamra andvänder du? (:

din blogg är sjukt fin iallafall.

Saga

Tack, fina bilder du tar! :)

Dom såg väldigt goda ut :)

gud så läckra



Liza

Sv: Så lite så :) <3

Elin

OJ, vad gott det ser ut!

Beatrice

Sv: Åh, tack så mycket! :-)



Ska vi följa varandra via bloglovin? :-)

mums :D

MUMS! :)



planer för idag?



Louise

Åh vad gott! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR