Bye bye bloggen


Bilderna är inte tagna av mig, det är bara jag som fixat collaget.

I morgon ska jag åka iväg på friidrottstävlingar igen. En 7 timmars lång bussresa. I denna värme. Kul! Men tävlingarna ser jag framemot i alla fall. Så vi hörs igen på söndan den 18:e! Ha det superbra!

Glöm inte bloglovin' och Twitter så du kan följa mig under tiden! Uppdaterar på Twitter titt som tätt. Klicka bara på knapparna! ^^


gabriella

fin blogg!:)

aww

haft en bra dag?:)>3

Hoppas du får det bra!

f i a

lycka till , vart är tävlingen ? :)

Eleena

Allt bra? :)

Eleena

sv; Okej ;D jadå toppenbra! ;D

sv: jag gör också det, :)

sv: ja det kan jag göra, :) och om du vill läsa allt du missat på min blogg, så gör bloglovin' det ganska lätt.

sv: jo bra här med :D

ha det så grymt skoj! ♥

fia

jaha , men du pratar ju svenska ?:)

aww

härligt:) samma här!

twitter.com/fotonavemma

Frida

Så roligt med friidrottstävlingar! :D Lycka till!

sv: Härligt! Jo det är bara bra med mig med :)

sv. nej ;)

SVAR; händer? :)

ida

snygg blogg :)

chris

haha kej :) aha vad tråkigt. har haft jätte varmt här idag. Nästan för varmt:P

Mikaela

tack så mycket :)

Karin

Vad roligt att åka på läger!



kramar^^

johanna

Hej hej!



du är finalist i min fototävling så gå in och rösta! :)

josefine

allt bra med dig då? :)

så roligt :) ha det bra, och lycka till. gud vad jobbigt 7timmar att åka. vart det kommer bli man får ju hoppas att bussen har bra luftkonditonering (stavning?) aja ha det bra där :D

hjälp sju timmar i en buss galet!

simone

ha det så mysigt :D

Bella

LYCKA TILL. ska det bli kul? :D

Hej! Jag är med i en foto tävling. du får väldigt gärna slänga in en röst på min bild.. :)

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand ;)

lisa

vars är tävlingen?:) lycka till<3

Fin blogg, (L)



Har du gjort idag?

rebecca

Lycka till :D^^



sv: Varsågod :D

felicia

svar: yes.

natta

5 enkla tips på hur du skyddar ditt sommar hår!

tipsen finner du i min blogg



sommar hälsningar

/natalies.se

GRATTIS!!:)

Du har kommit vidare i "Veckans blogg" nu kan börja skaffa röster!!:)

Lycka till!!:)<3

Anonym

Allt bra?:D

Filippa

sv; Thanks! :)

Matilda

Läs och komentera gärna detta inlägget på min blogg: http://matildalundell.blogg.se/2010/july/vilken.html#comment



Kram :)

behöver din hjälp med designen kolla min test blogg så försår du :)

http://feliciaz.blogg.se

SVAR: Fotar oftast de själv, men just den hade min syster tagit. :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR