Brownies - recept


RECEPT (12 st): 200g mörk choklad, 3 msk kakao, 4 dl vetemjöl, 4 dl strösocker, 1 tsk bakpulver, 4 ägg, 2 dl gräddfil, 1 dl hackade nötter.

GÖR SÅHÄR: Sätt ugnen på 200 grader. Smält chokladen i vattenbad. Blanda mjöl, socker och bakpulver i en bunke. Knäck ner äggen och blanda i gräddfilen samt den smälta chokladen. Rör om och häll i nötterna.
Bred ut smeten på en bakplåtspapper klädd plåt. Grädda i ca 20 minuter. Låt svalna och servera med glass eller grädde. Tips: färska jordgubbar! ;)

sara

sv: bara bra!

goda bilder.. :D

sara

sv: jah skit fina ! :d

Händer idag?:)

Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling. Och skulle bli jätte glad om du ville slänga en röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Om du redan har röstat får du gärna rösta en gång till eller så tänk på en flygande falukorv och glöm att jag frågat ;)



Tack på förhand.

sv. hihi, åh va gott :o :)

Svar: Tack detsamma! :)

sv: så lite så och tak själv :D

gott :D!

aww

DE DÄR SÅ gott ut :D

sv. förstår :D

aww

de låter great :D

aww

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

aww

vad gör du annrs då? :D

sv. oja :o haha förstår jag!

sv: jo :D!

sv. haha ja de är sjukt :o

70-300mm :D

Okej,slappa!:)<3

aww

okej:) bloggen&musik!

felicia

var gott !

sv; så lite så :)

hej det var längesen! allt bra ? :D

jaa verkligen!:)

aww

CELINE DION! :)

Japp!:)<3

aww

hon är grym:D

sv. hehe japp :)

aww

aa, tänk om man sjöng som henne :)

sara

sv: Okej :)

vad tkr du om min brors nya video? finns på mitt senaste inlägg! :d tycktill ;)

gör du nu då?:)<3

är det inte en vanlig nesselfjäril måntro?:)Annars har jag ingen aning :)<3

sv. tack så mkt :D

Bella

Det där såg underbart ut!!! Händer idag då? :D

sv; va gör du? :)

Anonym

vad gott :D

selma

sv; okej där bor min farmor och farfar!!

sv; samma :)

Anonym

vill också ha glass :D

gud va gott, ska kanske ta och göra mig brownies ^^



btw, hittade din blogg nu och ska börja följa den, de jag har läst nu är bra! bra innehåll osv..:) go girl <3

selma

sv; jag vet inte hur de stavas men kan fösöka, dom bor i alavus:)

sv; så härligt då! :D jo super med mig med ,

kram

sv. joodå :)



vart i landet bor du förresten?

Anonym

så gott :D

Gud så gott det ser ut :)

de får man prova att baka :D

tove

det där såg gott ut

Camila

Mmmmm, vad gott med Brownies!! :D:D

rebecca

Ser gott ut :D

Btw, älskar verkligen bilden i headern :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR