5 places


Dessa fem ställen är några av de få platser jag gärna skulle vilja besöka! Jag har tidigare besökt ställen som Turkiet, Teneriffa och Danmark - men nu skulle jag vilja se mer! Har redan en Gran Canaria resa inbokad i oktober, men storstäder faller mig också i smaken! Har du besökt några storstäder?

sv. tack :D

röstat :)!

sv. varsågod ;:D!

Shiko

Hej!

Hoppas att jag inte har skickat detta innan.

Hjälp mig att låta min dröm gå i uppfyllelse genom att rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Är jätte tacksam, hör av dig på min blogg när du röstat. <3

Shiko

Röstat! ;)

Rösta på min skodesign du med. Om du inte har redan gjort det.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery

malin

tjena! jag är med på nellys hemsida och tävlar, jag skulle behöva din röst för att komma frammåt, om du röstar på mig. så röstar jag på dina skor (om du är med och tävlar), annars kan jag ge dig en länk på bloggen eller något liknande! du bestämmer. tack på förhand :)

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=baIRq0ork7omv6Ag8EfnJb9TlTNlKTgksozYneFOYsyInxoi2JJ9#shoeGallery

Tack så mycket!:)<3

Nu har jag röstat!:)

Fröken M

jag röstar på din sko om du röstar på bilden i min blogg !

Jag kan rösta om du röstar du på mig (nr 7) här: http://millahoman.blogg.se/2010/july/finalisterna.html



SV: Tack :)

alva

Sv: Jo, en röst på din sko kan jag bjuda på! ;)

Fin blogg! :D

Gjort idag?:)<3

Okej, fixat den nya designen!:)<3

lina

Svar; jag har röstat på din sko nu!

Så, rösta gärna på min också! :)

sV: Du fick 5/5 :)

alva

Sv: Haha, varsågod! :D

Det är bara så roligt när folk blir glada för små saker, det var snällt av dig att du slängde in en kommentar på min blogg! :D

adina

Jag har inte besökt någon storstad.. Skulle gärna vilja, men det kostar ju lite också..

Matilda

Skulle också vilja åka till dom platserna väldigt järna!



svar: har röstat! :)

maria

hej jätte fin blogg! vackra foton! :D

hejjsan ! :D



jag har en frågestund i min blogg och jag skulle jätte gärna att du kanske skriver in en fråga om mig eller någonting annat. det finns inga dumman frågor, bara knäppa svar! hoppas du skickar en fråga till mig :D



ha det super gött! <3

alva

Din sko var ju skitsnygg!

clara

vilka mysiga bilder! :D

gillar din design med !



har du röstat på min bild? annars röstar du här : http://almasfoto.blogg.se/2010/july/finalisterna-dags-att-rosta.html#comment (och om du tycker att den ser för jävlig ut behöver du självklart inte rösta) ♥

Tess! :)

Har röstat nu gmn, sjuukt snygg sko :) Mycket finare än många andras i tävlingen. Röstade 5 stjärnor. LYCKA TILL! :D

Eleena

sv; jao :)

Allt bra med dig då?`:)

chris

jag vill med till paris, japan, Usa och åh thailand :D Ska till london snart :)

allt bra?:)

Okej, jo de e toppen!:)<3

tina tran

har besökt tre av dom städerna du vill besöka :) Paris med klassen, london med bröderna och new york med familjen :) skithärliga! Minns inte mycket av NY (var 10 år) men london älskar jag :D

japp!:)<3

Marika

Sv: Visst! om du gör detsamma :P



alva

Sv: Hur hittade du min blogg? (tycker att det är väldigt roligt att veta :D)

Den är tagen på Bokö i Matvik!:)<3

Marika

Sv: Röstade fem på min andra dator:)

Trevlig kväll!:)<3

alva

sv: jaha, vad kul! :D

Jag har varit i London! Det är verkligen en stad värd att besöka! :) Sen har jag varit i Berlin o Köpenhamn också :)

Marika

Svar: Ingen fara:)

MYMiC

Jag var faktiskt i New York i början på denna sommaren :D For direkt efter studenten!



Har en kategori och flera inlägg om vad jag gjorde där. Min syster har också en blogg om du vill läsa mer om NY ^_^/



Tokyo ska jag försöka åka till så snart som möjligt, känns som att Japan är mitt andra hemland ! : D

clara

sv; hahaha :D

om du röstar på min bild så röstar jag på din sko? :)

rösta här : http://almasfoto.blogg.se/2010/july/finalisterna-dags-att-rosta.html#comment

(jag är nr.9 ttypclara) så röstar jag på din sko nu på en gång! :D

Marika

Sv: :-)

clara

sv; jag har redan röstat! :D

clara

sv; det är klart att jag röstar! om du har röstat på min så är det ju klart att jag röstar på din! :D

clara

sv; har du haft en bra dag då? =)

Sv: Tack. Din blogg är gymt snygg och dina foton..wow. Din blog faller mej i smaken perfekt :)

Jag har inte fontet på den här datan så jag är inte 100% säker men jag tror det heter sunshine in my soul och finns att ladda ner på dafont.com :)

Erika

Sv: Nu har jag röstat på dig! Lycka till i tävlingen! :D

Vilken fin blogg du har :)

tack men det är min goa vän isabella som gjort den :D hon e duktig :D

Din blogg är trevlig :D

Nikitia

fin blogg! :)



allt bra annars?

Filippa

jätte fin blogg du har :)

jo jag röstar såklart ^^

kan du rösta på min? :)

Jag skulle bli jätte glad :)

Filippa

så nu har jag röstat :)

Vad ska du göra imorgon?:)

jag ska vara funtionär på en friidrotstävling!:D <3

Nikitia

sv. samma här!



hänt idag då? :D

erika

Av de fem städerna ovan har jag varit i New York (2 gånger), London (6 gånger) och en gång i Paris. :D

Erika

Sv: Varsågod! Allt bra med dig annars? :D

amanda'

sv: sådär, nu påminner jag dig =D

hoppas du har tid ikväll.



jag har röstat !

SV: Okej :)



Har varit i Paris och dit tycker jag definitivt du ska åka, det är verkligen jättefint där :) Skulle också väldigt gärna vilja åka till Tokyo, New York och London ^^

MALIN

Jag har besökt många länder men New York, London & Paris måste jag besöka!

ja gör såå =) gud vad kul det skulle vara att få åka dit. Jag kanske ska till Turkiet nästa år.. :D

JNY ©

sv: hehe ja mkt snyggt i höstkollektionen hos H&M :D

rebecca

Dom där ställena skulle jag med vilja besöka =) Har en hel lista på olika länder/städer jag vill besöka ! :)

Har aldrig varit utomlands hehe, utan bara varit i sverige och som längst till sthlm med familjen, dock även till göteborg med klassen & nu snart till örebro =)

Tack = )

Kan jag väl göööra = P

haha isabella är go :) men goare i verkligen ;)

lugnt :)

SVAR; har röstat nu :)

Filippa

Tack! :D

daniellA'

Har röstat :)

SIEL

jag kan rösta om du röstar på min?;)

SVAR: Föredrar med hårda skal, men vi glömde köpa de ;) hehe

clara

sv; allt är bara toppen! :D

Hej! Har frågestund på min blogg nu. Ställ gärna en fråga =)



Kram My

linnea

Jag har inte varit i någon av de där städerna, men jag skulle vilja åka till New York! Skulle säkert vara ashäftigt! :D

jag har vart i paris! :D<3 var då i eifeltornet, verkligen värt att besöka! men det skulle vara plus med fint väder, det regnade när vi var där :)

Josefine

javisst :)

Jag har varit i 2/5 av dina nämnda ställen: Paris och Bangkok :)



I paris totalt 3 gånger, Bangkok 1 gång

Bella

vad händer idag då? :D

chris

ja ska vara där i tre dagar så det kommer bli kul :)

Stina

Jag har vart i London och det är jättekul där och shoppingen är superbra! =)

skulle du vilja lägga en röst på min skodesign, om di inte vill eller orkar, eller helt enkelt inte tycker om den så skit i att rösta :D kram ha det super

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=QwK6sfHbhElZBnlCe0jc7L7VjJjOLtjZerTKNajscKHdxteRqDrm#shoeGallery

Eleena

sv; Okej jag kan rösta sen :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR