1st July, outfit!

{Topp Divided, H&M - Jeansjacka Lindex - Väska Fashion Shop (Silja Line) - Shorts H&M - Skor KappAhl}

Här ser ni dagens enkla look! :-) Igår var en toppendag, fylld med biobesöket (Eclipse) och shopping. Kolla in igen lite senare så får ni se vad jag köpt! Nu ska jag äta lite frukost och eftersom det verkar bli fint väder idag (redan kring 20 grader) ska jag ta mig ut. Ha det fint! ♥

- jomen det är la gött! Hur är det själv söting?

Anonym

söt outfit:)

allt bra idag ?:)

- jag har varit i stugan & så, och sett Eclipsepremiären ;) sj?

- den var bra tyckte jag :)

- ja, fast den var väldigt kul på sina ställen ;D I tältet ; "Let's face it - i'm hotter than you!"

elin

SV: hallå:D

jo allt är bara bra idag:D sj?



kraam elin<3

- aa, det är något speciellt att gå på premiären ;)

alice

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

alice

Sv: Ja (^___^)

Anonym

SV: härligt!:D

nä det har jag inte, vill se den:P men vet inte när:P



kraam elin<3

elin

SV: härligt!:D

nä det har jag inte, men jag vill se den,vet inte när?:)



kraam elin<3

elin

SV: mm:)

jag är 14år;)



kraam elin<3

SVAR Jag tar ramen "print line", sedan 1 eller 2 =)

nicole

Härlig blogg:D



var gärna med i min Dagens blogg tävling och min Hawaiian Tropic tävling

/Shoppaholly

Anonym

sv:det är bara bra :)

SVAR Så lite så ;) Nu vet du!

Eleena

Allt bra ? :)

elin

SV: mm:)



kraam elin<3

jo nu vet jag!:)

Jag ska titta efter dig och du kan vell titta efter mig?:)

NONZ

sv: hejsan! allting är bra med mig, hur är det själv? :)

hehe,men det är inget att skämas för!;)<3

Eleena

sv; Okej :) jodå bara bra :)

V I L M A

sv: ja visst är det?! :D



fin outfit :)

Alice

Sv: nej, dd?? (^__^) =^._.^= ♥

Skitfint!<3<3

L

fin outfit! :D

fin outfit :)

gillar outftiten!! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR