Unna dig själv något innan jul!

Snygga linnen, tjocka och mysiga tröjor, spetsleggings och coola ringar - något som gillas av mig! Här har jag plockat ihop några favoriter från BIKBOK, kolla närmare på deras hemsida om ni är intresserade! :-)

Ebba

Jättesnygga saker!

julia

svar: så lite så :)

ååh, vad snyggt!

wilma

Kolla min blogg igen! Har nu utsätt Dagens Blogg vinnare!



Kanske e de du!? Kolla in me de samma



Kram

När jag ska kommentera ditt inlägg så åker menyn ut såhär långt -----> http://photo.blogg.se/images/2010/hejpdig_122983862.jpg

ska den det? :)

lisa

ojoj der var längesen jag kollade din blogg, hur äre med dig?:)

Oh , vad snygga saker! :D

sv: svarar på lite komentarer :)

Julafton imorgon :) wiiie ;)

sv: tack snälla du! :)

Zinah

Haha! Fina saker!



God jul o gott nytt år! Kram!

Amanda :)

Hej, jag tycker du är sjukt duktig på fina designer, jag skulle hemskt gärna vilja att du skulle göra en för mig, om du vill?

Om du är intresserad får du gärna mejla mig!

Om du gör det gratis förståss?

KramKram :)

A

sjukt söt ring, måste köpa den!

andrea

gillar ringen!

Gnag

God jul och gott 2011! :D

Alma

snyggt! :) God jul!

SVAR; jo, oh gud vill så gärna ha en! Vilken tycker du är bäst? :)

Önska dig en riktigt GODJUL .. :) Hur ska du fira julaftonen då? :D

casa

dsm <3

snygg ring!!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR