Till jultomten: Önskelista


Detta är i stort sett det jag önskar + en ny kameraväska och självklart blir man ju lika glad för sådant man inte önskat sig också. Nästan gladare för då är det ju mer en överraskning! :-) Hoppas min jul blir lika fin som förra julen. Tänkte bara önska er en trevlig helg från ett snöande land.

Så lite så :) allt bra med dig idag ?

Michaila

Pengar sitter aldrig fel och inte smycken heller :D

bra önskelista :D

ha en fin dag!

kram!

Bea

Hej! :)

Har precis startat en ny blogg som handlar om mitt liv som modell och modelltävlingar!

Kika gärna in, Kram Bea

- ååh tack har bloggat om det nu!

SVAR: Okej, var gärna med i tävlingen jag har! :)

- tack ;) vad ska du göra ihelgen då?

A

SV: Ja det är väldigt bra här. Sj då? :D

Tove

Sv: Tack detsamma!:D

anna

himla bra tips :D

casa

ja, det e sant.=) liksom där ät någo ben som är konstit :(

Lucke

Hejsan, vad göres? :)

Neha

Ett batterigrepp hade inte varit helt fel:D

Göra ikväll? Kolla på Idol? :P

Mette

Blomsterringen var virkelig fin, og et batterigrep er greit å ha! :)



// Tusen takk! :)

- åka & kryssa :). Har du några speciela planer på något att shopa?

sv: jag hejar på jay o minnah, så hoppas olle åker men tror det tyvärr blir minnah :P

sv; Åh tack så mycket, du förstår inte hur glad jag blir av såna kommentarer :D<3

elin&sara

hejsan, hur gör du för att det ska snöa på bloggen ? kika gärna in på vår blogg :)

annie

tjena :D

fin blogg !

gör du gratis designer ? :)

kram

melinda

öm, tycker du att ja bloggar sällan?

Vad gör du för något då? Förutom att svara på kommentarer :)

vilken härlig juldesign du har :D

svar: Ja tack så jättejättemycket! :) ♥

Så sjukt snällt av dig tjejen!

puss&kram ♥

- är du bara 11 år ?!

SVAR: Tack ♥

nelena

Jag förstår det men det är ju små mysigt med all snö också ^^

Skönt att höra :D

joo allt e fint med mig med :)

jätte fina saker (:

btw jag skulle vilja synas i din meny, kommer inte ihåg vad det hette, men hur gör man för att få synas där? ^^

anna

Vad kul att du gilla tipset :} kram!

fin blogg! :)

A

Härliga lack :)

LIENE

Så bra saker du önskar dig!

hejhej! hoppas du får en mysig lördag:)

angela

Det gröna nagellacket va ju hur läckert som helst ju! :D

Laila

vad var det för kamera grejjer? =)

Låter som en väldigt bra önskelista! (:

Precis vad jag också önskar mig!

fin blogg :)

angela

sv: ja verkligen! :)

ELINA

Vad för slags kameragrejer är det du vill ha? :)

Åh, jag vill ha fler objektiv! :o

Gillar den röda färgen på nagellacket!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR