Såpbubblor


Canon EOS 1000D + Canon EF 75-300mm f/3-4.5 III

Hittade lite bilder i arkivet från Gran Canaria-resan [här och här] och jag hade nästan glömt bort att vi köpte såpbubblor där. Gud vad uttråkade vi måste ha varit. Här kommer i alla fall två bilder, bara för att jag gillar de fina färgkontrasterna.

va kul! vinnaren väljer jag ikväll :)

K L A R A

heej :)

haft en bra dag?

KRAM

Joo de e fint här med :D

sv; Nej! Jag gillar inte sommaren ;)

toppen :D btw, sjukt fina bilder :O

A

SV :)

fina bilder :D

casa

du får göra det =) ja har hittat på några saker redan =)

hej, skulle du kunna hjälpa mig hur man gör en sån meny du har? :)

alltså så att det är uppdelat och att bakgrunden syns och så?

LOVA

Gud vad fina bilder, asså när jag försöker ta bilder på såpbubblor bler de så dååliga! D: <3

ja, en aning för mycket nitar kanske det va (: men jag tyckte ändå att de va fräcka ^^

Felicia

sv: hihi ja :) <3

sv; tack, jag kollar in där nu jag! :)

SVAR: Hej, tack ska du ha!

SVAR: hehe, vad gör du? :)

SV: Uuh, okej ^^ Hurdan tänkt du köp? (::

vinnaren av dagens blogg är nu uppe! :D

Fin blogg :)

tihihi :D

söt blogg! :}

fina bilder :)

K L A R A

sv; det är bara bra med mig:)

KRAM

Johanna

Tjena, sjukt grym blogg:)



Hur gammal är du ?^^

jättefin blogg och bilder.

Mathilda

Sv: Så lite så :)

C.

sv; jo det är super dudå? :)

Josse

Wow. Vad fint! :O

Marte

stilige bilder:D

Mette

Kjempestilig! :)

Louise

åh, fiina bilder på bubblorna!

Längesen det var man blåste såna! :/ :P

Malin

Fina bilder! :D

missay

allt bra med dig?

SV: ouuh, dyrt :D

Jätte fina bilder där gumman!:D <3

I LIKE! <3

sara

snygga bilder!

julia

ååh vad fina bilder!

F A N N Y

Oj vilka coola bilder:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR