Peace out!


Halsband Lindex / Topp H&M

Får bli ett lite annorlunda inlägg idag, kul med lite omväxling ibland! Ska snart iväg på träning men före det ska jag hinna göra lite läxor och äta ett Kinder chokladägg, så ni får ha en fin dag!

jepp det e bra <3

; )

Julia

Man ser att det är en likadan tomteluva som på kabelradio, men om du fick det så glöm den här kommentaren! xd

melissa

hejsan snygg blogg



Hur kan du ha en exakt lika dan bakrundpå bloggen som tinkerbella ? :-)

SVAR: Jag hann inte ringa idag, och han har inte svarat än, så jag vet faktist inte, ska nog ringa imorgon. :/ Så synd att han inte svarar, men detta ska fixas det kan jag lova. Annars är det dems fel, för jag har gjort allt som han sa osv, så ja, vi får se! <3

Rebecka

sv: så lite så :)

F A N N Y

Så fiint!:]

sv: :) jag ägnar lucia åt förkylning.. har du några härliga "må-bra-filmtips"? ^^

Jennifer

SV; Tack!

sv: ska försöka hitta det ;)

hur mår du?

Ebba

Gillar halsbandet :D

Sofie

Asså din blogg är så JÄVLA snygg!!

Rebecka

sv: tack så mkt! :)

melissa'

hihi, aså jag kollade på min mobil och då var det likadan! men du, hur har du kunnat göra en sådan tomteluva i din header, vill oxå :(

Felicia

du ha blivi trög me bloggande :(

julia

svar: hihi okej :)



jag mår toppen!

SVAR: Det är lungt, du stressar inte mig! :)<3

sv; Ja :D

sv: tack så mycket! avrundar förkylningsdagen med lite glass, väldigt lent för halsen ^^



Jag älskar kinderägg :D

Anonym

fina bilder :)

Julia

Sv: Ja, såklart! Jag bara undrade ;)

diggar halsbandet :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR