Next stop - Göteborg!


Bilden är inte fotograferad av mig.

Nu är jag på väg till Götet! Flygplanet borde landa kring 12 och efter det blir det att ta sig in till stan och därefter blir det fyra dagars shopping på mellanrean! Hur trevligt låter inte det? Hoppas ni har en fin vecka. Kram ♥

julia

Sv: Bra :-)

Vad tkr du om min bakrund? För ljus, mörk eller ska jag byta färg till någon annan?

sorry om du inte vill ha sånt!

Anonym

Ha det bra!

sv: Så bra!

jodå, är lite förkyld men annars är det bra :)

kram!

Iris

det låter inte illa!

Hej!

Läs gärna mitt senaste inlägg och säg vad du tycker!:)

Kram

Alma

Åhh, nämen vad roligt !! :D

VIKTORIA

inte alls lite avundsjuk nej ;P

N

sv: ha sjukt kul med mina kompisar :D

sv; Tack :D

oj är det där göteborg? Det ser ut att vara typ spanien eller någon annanstans i europa. :D

andrea

åh, mitt hjärtas stad! älska göteborg :)



sv: idag blir det bara ta det lugnt och kurera mig :) själv?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR