Mina julklappar


Det här är bara en bråkdel av alla julklappar, men tänkte ni ville se lite i alla fall. Så här har ni några! :-)

1. 3 stycken muminmuggar  
2. Reflexskärm, 7 i 1, 56cm (ihopvikt) 
3. En ny & större kameraväska
4. Batterigrepp &  självutlösare
5. UV-filter
6. Motljusskydd
7. Smycken & accessoarer
8. Godis

+ andra grejer som hör julen till. Så som kläder och prydnadsgrejer, pengar och konfektaskar. Fick allt och lite till, men är supernöjd med alla saker! Speciellt glad blir man ju då man får nya saker till kameran. I alla fall jag. ♥

Vad fick du för julklappar?

Kul med nya kamerasaker!:D

Cecilia

Den översta Mumin muggen fick jag också :) Fick lite andra mumin grejer också, är helt tokig i mumin. ^^

SVAR: Min var riktigt bra, fick många fina presenter! Hur var din ? :)

Du, jag ska köpa fjärrutlösare till kameran! Vilket tycker du jag ska välja? :)

Elin:)

Så roliga julklappar! :D

Linn-Lay

goa grejer du fick :)

mirella

sv: <3

andrea

nice julklappar :D

andrea

sv: presentkort, flytta-hemifrån-grejer, liten fest-kamera, bok, "skönhetsgrejer" och sånt :) du?

Okej,jag fick en dator+lite annat också!:)

julia

svar: den var toppen :D din då?

SVAR: hihi, jag är jätte glad över mina grejjer! :) Hur är det med dig? <3

Det är en acer aspire 5552!:)

Jätte bra e den!:DD

missay

hejsan :)

Förlåt för ett försenat god jul. Men hoppas att du hade en bra gårdag :D

♦ ebba.

fick också ett batterigrepp! :D resten kan du se på min blogg om du vill veta allt jag fick :)

josefin

Japp, nu har fått nyttiga och fina saker du :)

Jag is inte räkna upp vad jag fått, men du vet ju typ de mesta .. nå kläder, karkki, kamera, tele, parfymer och någo sånt smått :)))

SVAR: Så bra, vad ska du göra ikväll då? :)

japp!:D

SVAR; njah, ville ha en jacka för 5000 ;P haha föestår avrför jag itne fick den men ;)

andrea

sv: hahaha så jävla dum e jag! det gick av bara farten ;D

LOVA

Vill ha allt >) Fast jag är inte super bra på att fota och har bara en digitalkamera så te.x batterigrepp och självutlösare kanske jag inte skulle vilja ha, men kul för dig! :D<3

LJ

MUMINMUGGAR in my heart! Vet du var de kommer ifrån? :)

missay

- ja min var med jättebra :D

A

härligt :)

Melissa

hej, fin blogg !



du har väll photoshop?!



skulle du vilja göra en somrig- vårig header till mig ? :)

Linn-Lay

ahh joo jag ser nu, det va fina grejer :D

Sofia

Varifrån kommer självutlösaren som du fick i julklapp? (:

kolla i min blogg på vad jag fick i julklapp :)

Jag vill också ha grejjer till kameran! :o men fick inget sånt <3 kolla in i min blogg och tyck till om min nya header (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR