Kuvertväska


Begav mig iväg för att julshoppa lite, men köpte inte en enda julklapp utan bara lite saker åt mig själv! Bland annat denna kuvertväska från KappAhl som endast kostade 100kr. Ett riktigt fynd! Ni får se resten av shoppingens fynd en annan gång. :-)

Sv; tack!

Vad är det för kamera du har ?:D <3

Vad fin väska! Och att den bara kosta 100 kr.

Kolla gärna på min blogg. Bara så att du vet jag följer din blogg och har lagt till den som länk.

m

sv: no int vet ja no :b men ja vilja ha en ny. ;b

jaha, jag har en canon 450D :)

m

svar igen : haha asså nu förstod ja först ! :D hon har bara ändrat bakgrunden o headern xd (== själva designen e gjord av dig jo, fast ändra färgerna :)

Anonym

Ny tävling! Vinn ett kitt från body shop, allt du behöver göra är att kommmentera att du är med :)



Lycka till /natalie.se

SVar: Jag älskar den!

Men jag har inte så mycket erfarenhet, jag har bara haft den. Men funderade först på 1000D, men det blev 450D istället :)

Anonym

härligt att du vill vara med, på måndag utsees vinnaren håll utkik :D allt bra?

F A N N Y

Okej, typ samma:D

F A N N Y

Jaha haha, kanske gör det x)

julia

svar: japp :D



förlåt för sent svar, men min dator hade fått virust typ. men nu funkar den. ha en fortsatt bra kväll!

Hey hey :)

Anonym

bara fint här med, seg lördag, vad har du för dej?

julia

Jaha okej!

hur mår du ikväll? :)

sv, åh tack så mkt!

den va snygg;D

jättefin väska :D perfekt för fest !

Hærligt med att unna sig sjælv också :) fin væska!

Amanda

jag är ute efter exakt en sån, snygg! Nu vet jag vad mitt nästa inköp blir, tack.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR