Klädsel på julfesten


Klänning Nelly.com / Skärp Lindex / Halsband I♥LINK / Armband KappAhl

Jullov! Äntligen, säger jag bara. Och som en stor överraskning befann sig även min saknade brittiska vän på julfesten! Nu blir det en lugn dag med julstädning och med ett träningspass på kvällen. Ha ett fint jullov! ♥

Vad händer idag?:)

casa

tack. men det var nog en topp o kjol som kom högt upp! =)

rebecca

Stina

komentare jättegärna mina bilder på http://www.fotosidan.se/gallery/listpic.htm?authorID=172970

Okej,jag ska bara slappa!:)

härlig blogg ! :)

jätte fin blogg du har! kram.

Madeleine

Jättesnyggt! :)

Gör du?:)<3

sv: så! :)

julia

svar: inte mycker alls :)

fint!

Okej,samma:)

- snyggt!

a asså JAG tycker itne den e så bra men det är en bara kamera, har planer på att skaffa en system ;)

Ja men om de är du som har lagt till mig så är de hon andra som har ljugit den lilla rackaren.. :) Då ta jag väck henne om du tala sanning men det tro jag. :D

wilma

Skit fiin blogg!



har DAGENS BLOGG på min blogg så kika gärna in!



1 pris är en feeeeeeeeeet länkning och grattande!



Kommentera min blogg om du vill va me. en länkning e ett STORT +!

fint! :)

zinah ♔

jätte fin blogg! (=^^=)



gillar designen jätte mycket! :3

Jo en har det ökat och de är du då.. :)



Skönt med jul lov, jag fick min förra veckan i fredags.. ;)

händer imon?:)

zinah ♔

Svar: hehe, ja! du har en jätte fin design! och coola bilder! (=^^=)



vad har du för kamera?



Kram! <3

har också ett sånt armband, så fint :D

Leia ♥

Fint!

Mona

fin blogg:) följa varandra via blogglovin=)?

Okej,slappa och klä granen!:D

mirella

sv: thankyou. <3

N

sv: härligt, jag me :D

har du planerat något speciellt på jullovet? :)

V I L M A

snyggt! :D

Ebba

Söt klänning!

Hihi ja. :D längtar du till julafton. :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR