Julmarknad

Häromdagen var det julmarknad och självklart var jag framme med kameran och lyckades klicka av några julbilder. Kan säga att julstämningen inom mig höjdes rejält så nu kan jag inget annat än vänta på julafton som det förövrigt endast är 12 dagar kvar till!

Okej,jag får jullov den 21 klockan 12!:D hihi^^

Ebba

Jag tror mitt jullov börjar den 21?? Eller tidigare. vet inte :S

missay

vilka söta bilder :)

Felicia

sv: hihi ja :--)

melissa'

allt bra idag, ? :-)



just nu har jag frågestund på bloggen, fråga hur mycket du vill :)

sv; jaa :/



shit vad härliga bilder! :D

sv; Okej! Det brukade vi göra, men vi tyckte att den inte stod så länge då så vi klädde den tidigare :)

F A N N Y

Så himla snygg blogg du har!



Hoppas du får en bra dag, kram:)

F A N N Y

Hihi jo, men den var jättefin!:)



Allt bra då?

hehe,ahh!:D <3

vacker blogg (: kolla gjärna in våran blogg och skriv gjärna en kommentar, dt gillar vi ((: Kram !

F A N N Y

Härligt att höra:)

Joodå, bara bra här!

sv; ingen orsak sötan! :D

hihi ((:

det är jätte bra med oss :)) hur är det med dej då ?

aw så mysigt :)

ha en fin kväll!

kram :)

jag har bara en liten fråga skulle vara jättegulligt om du ville svara på den:



i menyn, har du mellan rum mellan kategotier, senast skrivit osv, hur får du det? :)

jättetacksam för svar! :)

det är ju bra att det är bra :D vad gör du då ?

inte så mycket. du har jätte vackra bilder !

hihi . vsg ! (:

casa

har ingen ny blogg.

ayla

Allt bra med dig? :D

ayla

sv. jaaa allt är bra med mig occkså! :D

fin header!

fast tomteluvan, varför har du kopierat den? du har ju inte gjort den själv menar jag :)

sv; Taaack så jättemycket! :D<3

becky

Mycket söta bilder och en fin blogg.

:)

julia

svar: så lite så :)

allt bra?

EDITA

vilken fin design!

designar du gratis?

hör av dej på min blogg!

Ni där uppe också!

Kram/Edita :)

sv: ja, men julmarknad är också ljuvligt ju ^^ Jag har varit på tre julmarknader redan!

sara

sv: va bra! jodå :D helt okej,hehe.

missay

taggad för en ny vecka?

godmorgon =)

Allt bra ?

<3

Cupcake

å så härligt ! jag älskar oxå julmarknader ! ha en fin kväll !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR