Julafton i bilder

Julen firades i år hos mormor och morfar, med en traditionell finsk julmat: skinka/kalkon, fisk av olika sorter, sallader, köttbullar och det bästa är lådorna (potatis, kålrot & morot). Sedan påbörjades den två timmar långa paketöppningen och vad jag fått får ni se lite senare! Ha en fin juldag. ♥

Gnag

SV; Tack, dessamma!

Hej vad fick du i julklapp i år då? :)

Åh jag fick en likadan systemkamera som du ;)

Ella

SV: Tack det samma! <3

A

Vad fick du? :)



SV: Trevligt :)

V I L M A

härliga bilder! :)

sv; min julafton var toppen! :) hur var din? :)

Ha en fin dag!

Kram :)

ida

hejsvejs , hur har din dag varit ?

ida

sv : bara bra , fin design :) !

ida

visst , vi kan följa varandra ? :)

Gnag

SV; MIn jul var super! Mycket julklappar och mat:D Sj då? ;)

sv; Tack, eller vad man säger haha :D <3

V I L M A

hihi tack! :)

fick du nåt fint då? :D

svar om hjärtbokeh:

jag kom på det nu, vad tycker du om mina fina bokeh bilder? ;)

sv; jag får se hur jag gör :)

men annars länkar jag dig gärna, tack btw <3

josefin

hihihi tack för att du gjorde min nya blogg :) <3

kramar ! ==)

josefin

hihihi tack för att du gjorde min nya blogg :) <3

kramar ! ==)

Härliga bilder!:D<3

Tack!:D

2 timmar!? :o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR