Göteborg


Samsung digimax i6 (min kompakta digitalkamera)

Hann med allt och lite till under de tre dygn jag befann mig i Göteborg. Shopping i Nordstan och på Avenyn, gå på Universeum, besök till Mölndal, kolla på utsikten från Göteborgshjulet och mycket mycket mer. Tiden skulle ha kunnat gå lite långsammare, men det var en resa jag gärna gör om! :-)

V I L M A

gott nytt år! :D

Julia

Sv: Jag ska snart vara med alexandra igen sen ikväll får vi gäster, själv? :-)

josefin

sv: Tack desamma :)

V I L M A

sv: ja det brukar jag, brukar du? :)

jag har iförsig bara varit i göteborg 2 gånger i mitt liv så jag kan inte veta :)

josefin

Vet inte va det är som är fel jag kan överföra dom jag har fotat i manuellt läge o jag fotar nästan bara i manuellt läge du kan ju testa o ha kameran på manuellt när du ska lägga in bilder i datan :)

S O F I E

Sv: Allt är bra :)

ellensjo

sv; Gott nytt år du också :)

Anonym

Gott nytt år! :)



Gnag

SV; Okej, vad kul!

ellensjo

sv; Okej :)

sv, haha ingen aning faktiskt, aldrig stött på ett sånt problem :)

svar: Gott Nytt År! :) <3

sv; hehe detsamma du! ♥



vad äre för objektiv du fotat dessa bilder med? :D

Sadia ♥

Gott nytt år! :)

Åhhh, jag älskar götet! <3 Det är en bästa staden som finns, jag åker dit ganska ofta eftersom min pappa jobbar på en av Stena Line båtarna! :)

Julia

Sv: Det kankse blir att vara hemma ikväll då? :-)

Sadia ♥

Svar: Tackar :) Hur firar du ikväll då? :D

Julia

sv: det ska komma en familj till oss och deras barn är runt 5 år som min lillebror, så jag hittar väl på att göra något själv eller är jag med nån kompis om den är hemma :-)

josefin

sv: Va bra! fotar oxå i manuellt läge :) kram

Sadia ♥

Svar: Jag ska vara ute med familj&vänner :)

Matilda

Gott nytt år!

julia

svar: tack :)



förlåt för sent svar men har varit på pingisläger under veckan. ha en fin sista dag på året 2010!

Julia

Sv: Ja, det blir det nog! vad gör dudå? :)

Julia

Sv: Jag har precis fixat mig klart :-)

Sv: har lagt till dig nu så säg till när du lagt till mig :D

juliaa

GOTT NYTT ÅR :d

viki

Ååh gillar din header så mycket!! :D

Wow gillar bilderna!! :D

Ha en fin nyårsafton!! :)

Kram och gott nytt år!!

Jennifer

Fin blogg, :) gott nytt år (::

Jennifer

Okei, tack :)

Alexandra

finfina bilder :D

juliaa

Vad gör du? :-)

G N A G

Gott nytt år!

Anonym

gott nytt år!:D

fin blogg!

ta gärna en titt på min! <3

GOTT NYTT ÅR!:D

sv; Hehe gör så½ :D

julia

Sv: Jag har nyss duschat =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR