Yesterday


Gårdagen var fullspäckad. Först var jag till stan för att handla lite mat och sådant, sedan var jag på bröllop som höll på långt in på natten. Maten som bjöds var supergod och brudparet vackert. Hur som helst, nu är jag nyvaken och utvilad. Ska besvara kommentarer och twittra, ha så bra! ♥

b

vad fina bilder !

Arzu

SV: Ja det är bra. Ska fixa mig och sedan åka till Johans 29-års kalas.



Vad ska du gör aida gåd?

b

så lite så :), vad gör du?

kram

Arzu

sv: jAHA OK.



Favvofilm?

b

sv: jo samma !:)

göra idag?

kram

åh så härligt med bröllop :) Hoppas det var underbart.

jättefina bilder :)

Lisen

tack så mycket, din är också jättefin :)

Emma

Vilken fin blogg :D

och snygga bilder :) (y)

gnag

Åh, vad fin brudbukett! :)



SV; Ska nog gå en långpromenad:)

b

sv: okej, vaddå för nått?:) inget än sålänge :)!

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

gnag

SV; Jepp, det gillar jag!

b

sv: jaha okej vad roligt :)

har du gått länge?

kramar

Arzu

SV: Harry Potter, barnhemmet, jennifers body. Gilalr du någon av dem?

gnag

SV; Hehe, gör det du:)

Arzu

SV: VIlka?

sv. å tack så jätte mkt "D kram

b

sv: okej vad roligt :)

hur många dagar i veckan tränar du då?

kramar

sv. jo, tycker verkligen om bilderna:D

b

sv: okej det är roligt att träna så ofta :) !

allt bra med dej ? :)

jodå det är bra med mej :)

vad gör du ? (:

Manda <3

Om du lägger till mi :D <3

b

sv: :)

vad händer annars idag då?

kram

Hejdu, allt bra med dig eller? :)

Okej,trevligt!:)<3

allting är bara TOPPEN med mig idag !! :)



vad händer idag då?

Gör du idag?:)<3

Okej,jag ska slappa!:)<3

Arzu

Vilken gillar du mest då?

En fråga bara, när du skriver med sned text, hur blir det små mellanrum mellan bokstäverna då?



Hoppas du fattade frågan! :D♥

fina bilder (:

När börjar du skolan?:)<3

Nejmen dom är olika... liksom dina är mer 'luftigare' eller vad man ska säga, haha x] guuh vad jag är knäpp ><♥ Men du kanske har annat teckensnitt?

hejsan !



jag har en tävling på G.



du behöver bara anmäla dej i inlägget under "tävling !!"



vinner du så får du en stoooor länkning hos mig i 3 veckor :)



lycka till/ dina

Anonym

fina bilder! :D

frida

tack!

Okej,jag börjar på torsdag!:)<3

Bilden på glaset var hur fint som helst :)

Sofia

sv; Ja, spets är riktigt fint! ^^

b

sv: ja du skrev det innan , göra nått annat idag?

josefin

sv: Tack desamma ;D

ah, precis tack! :)



häärliga bilder, gillar bilden med glaset :)) ha det bäst!

btw, vad är ditt riktiga namn? har förmodligen frågat det förrut men har glömmt (guldfisks minne)

Karri♥

Vad roligt att gå på bröllop!



kram(:

E M M A

sv: så bra, det är bara fin fint med mig :P

vad har du för dig då? :)

Fina bilder :)

aha, vill du inte säga det? <3

Ok :)

s

sv; vsg

hehe, okej :( tråkigt!

LOUISE

sv: tack ska du ha ! :)

är du medlem på många sidor, syftar på alla reklamer i menyn <3

Elin

Svar: Kul att du är med och lycka till! Jag meddelar när vinnarna är utsedda och det blir imorgon nån gång :)

b

sv: haha okej :)

sv. jo jag hade 50mm då :)

läckra bilder =)

Arzu

SV: JAHA, MEN HUR GÖR MAN BOXARNA I SIDOMENYN?

Jag börjar 7:an,dd?:)<3

E M M A

sv: okej, var med kompisar :P

haft en bra söndag? :)

Filippa

Fina bilder!

emelie

Hey. Ville bara säga att jag är tillbaka nu efter sommarens uppehåll. Dock är det på en ny adresss, men allt ser som vanligt ut. Hoppas du har haft en kanon sommar:D kram emelie

emma

Jaha okej , vad är det du ska träna då? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR