Redigeringstips i Photoscape

Gud vad jag älskar denna effekt! Jag fick tipset från Haidis blogg. Jag har alltid haft Photoscape men aldrig tänkt att det finns någon sådan effekt. Så hon tipsade mig och nu tipsar jag er. Med endast ETT klick blir bilden finare, snyggare och vackrare! Vad tycks? Värt att prova. :)

Det är bara bra:)

C ♥

bra tips! ska testa :)

nelly

fint redigerat! :D

:)

Jodå, det är bara bra :)

julia

jo, jag mår super! :D

vad gör du då?

Anonym

Jo det är bra! Görs? :)

Hanna

Jätte fin blogg!

Händer imorgon?

julia

okej, vad roligt!! :D

nej jag gör ingenting.

Hej!

Vill du vinna en länk? lös då rebusen som finns i slutet av mitt senaste inlägg! :D

(Inlägget heter 'Dagens fråga 1: resultat')



Hoppas att du vill gissa

Kram J



P.s var gärna med i tävlingen på min blogg

riktigt bra tips :D



SV: aha, är det roligt?

Samma här,ska dra till gymmet imorgon:)

Therese

Japp!

gnag

sv; det är jätte kul! jag gillar bäst att springa 800 meter men höjdhopp är oxå kul:)

Hallå där sötnos! Nu är jag tillbaka från min bloggpaus. Vad tycker du om min nya väska som jag fick i födelsedagspresent?



Kram!

gnag

sv; mitt rekord kommer jag inte ihåg men tror att det är typ 7 minuter? ditt då?

PJOHANNAS

SVAR: Jaha vad nice :) Vart i finland?

Anonym

Spelar tvspel med brorsan :)

Evelina

Tack så mycket =) Detsamma :D

kramar

Elin

Svar: Varsågod :)

josefine

sv: rätt svar kommer senare :)

E M M A

sv: tackar :P

haft för väder idag? :)

Tacktack, och tack för tipset också :)



Skulle du vilja hjälpa mig att vinna ? här - http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-tidnings-tavlingen-1.html?_tmp=3725173ac3a9457c46bcb29fe80df0b115bf3ec3 - kan du rösta på mig, som nummer fem :)



Tycker du inte om sånthär så ber jag om ursäkt och du får radera den eller något. TACK på förhand och om du deltagar i någon tävling, röstar jag gärna på dig. KRAM

hehe okej , men det är endå försent nu.. :)



vad har du gjort idag då? :D

Fredrik

Du har en väldigt trevlig blogg med mycket fina bilder :)

Hoppas du får en bra kväll, ha det bra :)

nelly

sv: så lite så! :)

photoshop elements 6.0 heter det :D

malinhe

SVAR. åh, tusen tack! :)

maja

sv; okej!

kompisar, badat, solat, rest & så. :)

Emelie

Hej snygg blogg :)

Lust att följa varan på bloglovin?

Ha en bra kväll :)

Kramis Emelie

josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns uppe i bloggen nu :D

aww

photoscape är riktigt bra :D

du kanske vill hjälpa oss lite ?

Snyggt. :)

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

matilda

Gud vilken bra effekt! har inte provat den förut, men den var ju jättebra! :)

mariette

heeej ! vart har du laddat ner dt?<33

detta programmet var de jag laddade ner, men fattar typ ingenting än , har fattat hur man gör runda kanter på bilder men inget mer x) men om jag vill klippa ut till exempel mig på en bild och sen klistrar in på en hel vit bild , hur gör man då ? hoppas du förstår vad jag menar :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR