Red & white


Topp ONLY / Jeansjacka Lindex / Byxor JC

sv: hihi, tack :D

Lucy

sv: bara bra :)

sv: Ja du, jag tror jag hade solen snett åt vänster :)

J '

Fin header! :)

J '

sv; okej det ska jag nog göra, lägger du till mig? :D

sv: Javisst, jag har röstat på dig nu :)

sv: inga problem :)

alva

Har du några inbjudningar till Bloggsvar? Det skulle vara värt så mycket för mig att få det! :D

sv: Jadå, själv? (:

sv: Bra,bra :D

alva

Sv: Ja, okej, det förstår jag! :D



Ja, vad kul med en tävling! :D

F R I D A

SV; väntar på att cassandra ska komma

sv: Ja, så gulliga och så små :D

F R I D A

sv; jag tror jag har röstat en gång förr ;p

alva

Sv: jag gör alltid så att jag röstar på den jag tycker är finast, men i det här fallet så hade du lätt den finaste bilden, så självklart röstar jag! :D

alva

Sv: ja, det känns mest rättvist så, :D

meliie♥

fin jeansjacka :)

lucy

sv: självklart, har redan gjort de :D

J '

sv; har lagt till dig nu (tror jag, bloglovin krånglar ibland för mig. står att jag lagt till nån men så är det inte tilllagt osv..) :p



har röstat på dig med, du hade lätt den finaste bilden. Alla andra såg lite halvamatöriga ut, din såg riktigst proffsig ut! :D

sv, varsegod ! :D händer idag? :)

moa

SVAR : jaha okej trevligt ! :D

visst kan jag de !! :)

kan du gjälpa mig och rösta nån gång när jag är med i något ? :D:D <3

Lucy

sv: din bild va mycke fin :D ♥

J '

sv; inga problem :)

moa

NU HAR JAG RÖSTAT ! :D

km

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

moa

okej, tack så mycket isånnafalll !! :D:D

fin blogg! vill också ha systemkamera :(!

svar; kanske dee:) eller vad menaru? :D

J '

sv; jaa haha det skulle jag men jag klarar inte av att bli medlem på sidor, har försökt att klara det men funkar aldrig :p

emmy

SV: tack, det som du rekommenderade :D photoscape :)

Emelie

snyggt!

moa

sv; vadå, hur menar du ? via bloggen ? men det låter väl kul ! :D

moa

okej, ska kolla vad det är för något ! ;D

allt bra ? :D

moa

okej ska kolla nu ! :D

jodå det är bara bra !

sara

fin outfit!

sara

sv: ingenfara :)

hur mårdudå?

sara

sv: toppen :)

MOOOLLYS

Vad gör du? :D

Läget?

MOOOLLYS

Inte jag heller ;D

Allt bra? :D

Jag mår bra! Vad gör du?

sara

sv: ja :)

ska göra imorn?

moa

ska vi följa varnn via bloglovin ? :D

fin outfit =)

Elin

Vill du va med i min fototävling? Temat är FÄRGGLATT !:)

Emelie

vad gör du då?

Emmy

SV: jopp! =)

Erika

Snygg outfit! ;)

Bettan

mm jätte:)

Vad har du gjort idag då??

julia

svar: hihi ja!

vad gör du då? :)

E M M A

sv: Så bra :P

vad gör du då? :)

julia

Snygg jeansjacka! :D

F R I D A

sv; hehe ;D

bara fint, vad gör du då? :)

jo bara fint, vad gör du då? :)

jo bara fint, vad gör du då? :)

Fint!

så läcker jacka

sv : okej! tack för din åsikt :)

hej hur är det med dig idag?:D

Älskar toppen, det är så fint med rött och vitt :D

Ebba

Godmorgon! Söt outfit! Allt bra?

Varför visar du inte ditt ansikte?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR