Rainy day


Tunika I ♥ LINK / Bolero Reflex / Jeans Pieces / Skor I ♥ LINK

Höstväder på G? Med tanke på detta åskväder och regnet som vräker ner skulle jag nästan tro det. Tog på mig jeans idag (första gången detta år förutom vintern). Skoldagen är avklarad och nu väntar bara tävlingar i tresteg och 100m. Önska mig lycka till. :)

yes det har jag i Helsingfors :)

gissa kändisen är nu uppe i bloggen. vet du vem det är? isånnfall blir du länkad :d

Vannichi

Jo tack det är bra med mig ! :D

Haha aa <3

Elin

Åh, vad nice outfit!

Svar: Härligt att höra!

Ja, jag älskar Kenzas skokollektion!!

Anonym

hih tack:D

snyggt :)

Lycka till! :)

Elin

Svar: Jo, det har jag! Men har ingen aning om hur man gör boxar, så jag ids aldrig slutföra den :) haha. Den har varit rosa/blommig tidigare, så jag har kommit en bit på vägen iaf!

resultat från gissa kändisen kommer upp senare under dagen (:

Ja, precis ;)

Sofia

sv; Tack så mycket! Riktigt fynd måste jag erkänna :D

Kommentarer, sj?? :D

Jo den är okej :)

hoppas du får en grym onsdag!

Anonym

finfin blogg!

fiin blogg

Anonym

hej! Såg att du hade kommenterat min gamla blogg, bellaisit.blogg.se . Nu vill jag bara att du ska veta om att jag har bytt till isabellpeterssons.blogg.se !



Så kika in och släng in en eller flera kommentarer! Lägg gärna till mig på bloglovin också ;)



Kram ! ♥

A N N A

sv; vad kul! :D Har min villa ganska nära, i Nagu.. Eller är det nära? Ah inte vet jag, i södra Finland iaf :)

Louise

sv: nej det tycker jag inte.. älskar alla dina bilder du tar och även de på ätliga saker :)

Dagens blogg är nu igång hos oss. Imorn väljer vi ut vinnaren. Om du vill vara med så skriver du det i inlägget dagens blogg! :)

nu har resultatet från gissa kändisen kommit upp. gissade du rätt? isånnafall är du nu länkad ;d

Ella

Hej, du har fått en award av mig i min blogg :)

Kolla här http://ellamittliv.blogg.se/2010/august/awards.html#comment och skriv sedan i din blogg.

Elin

Svar: Okejokej :o

Svar: Ja visst är de =)

Heidi

Grattis du har vunnit en award på min blogg!

http://heidisuorsa.blogg.se/2010/august/awards.html

M I M I

hejsan!

Grattis, du har vunnit tävlingen i min blogg som är i samarbete med cocoo.se! :)

nu fattas bara ditt namn + adress så jag kan skicka hem armbandet till dig! du kan maila mig på: [email protected]

om du inte svarar inom 3 dagar väljer jag en annan vinnare.



kram och grattis igen! :D

Anonym

tack! :D

Jättefin blogg! (: lust att följa varandra med bloglovin?

Anonym

hejsan har du gjort en tatuering nångång, eller är du rädd att de ska göra ont? kolla gärna min video, de gör inte ont men man borde verkligen tänka igenom om man vill ha ett märke på kroppen för livet ! :)

Anonym

ja, jag gör alla mina designer själv :) vadåra? =)

Sabine

snygga jeans!

Ebba

Sött :)

sandra

tack gillar den as mycket :) hur är det med dig då?

höst är riktigt fint! :)

Svar: ja jag älskar designen! :D

Svar: Taack =)

Lycka till, snygg design du har! :)

läcker tunica =)

EMELIE

sv: tack så jättemycket :) fin blogg!

Har gett dig ett pris på min blogg, kolla gärna in:)<3

kraam

Linda

Grattis du har vunnit en award på min blogg!

Kolla in min blogg, du har fått en award utav mejj :) Kraam

A N N A

Har gett dig en award, checka in min blogg ;) kram!

Karri♥

Tråkigt vädret låter..!



kram(:

meliie♥

fin outfit :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR