Question 4 you


Jag börjar skolan redan imorgon och börjar första året på gymnasiet. Nej - jag har inte valt någon inriktning eftersom det inte finns sådana i Finland! ;) Och med tanke på att jag börjar gymnasiet redan imorgon, har träningar mer eller mindre varje dag så kommer bloggandet ligga lite lågt ett tag, men försöker uppdatera ofta i alla fall. Hoppas ni förstår. Ha en riktigt fin kväll! ♥

Jag börjar den 23 ;) Tvån på gymnasiet.

Elin

Jag börjar också imorn :( men i tvåan. Men hur är erat gymnasium då? :o



Nu är vinnarna till dagens blogg utsedda, vann du? In på bloggen och kolla! :)

Julia

Om en vecka börjar jag skolan, börjar i klass 6 :)

PJOHANNAS

SVAR: svarar på kommentarer! :)

Sofia

Börjar den 24:e på gymnasiet (:

har tagit studenten ^^,

Anonym

Ja, vanlig mjukglass med vaniljsmak! ;) kanske ska skicka ner en åt er var, ni verkar rätt sugna. haha!

Hanan

Svara på dagens fråga;

Vad var det roligaste du har gjort under sommaren? :D

Byter ni skola i finland eller gå ni på samma skola som ni gick i 9:an?:)<3

Karri♥

Släng ner några vackra ord här.

Kommentaren godkäns före den publiceras!



Din IP-adress syns alltid, du är alltså aldrig anonym!

Karri♥

Jag börjar skolan om en vecka!



kram(:

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra måndag? :)

HEDVIG

jag börjar på torsdag buhuh! i tvåan... på gymnasiet alltså :D

elin

SV: det är toppen med mig :)

Jag börjar om en vecka! :D och jag börjar nian :D

SVAR: Ja..var uppe till 06.00 igår och designade :)

Wow hur känns det att skolan har dragit igång igen?



Kram Gunilla i Singapore

m

sv' ja det var urkul på liseberg.

Diana

Jag börjar åttan på nästa tisdag, alltså den 24:e ;)

moagoa

på måndag i 8an. :)

A N N A

Just det ja, du bor ju i Finland. Haha jag också :D Började iaf igår, i 8an :)

Louise

Jag börjar den 24:e och tredje och sista året på gymnasiiet! :)

själv börjar jag om en vecka :)

jag börjar 2an på gymnasiet.

trist att ni inte får välja linje :( jag går filmlinje :D superkul

Imorgon kl 5 på dagen och i sjunde klass ^^

julia

jag börjar den 24, nian!

julia

jag började idag, och jag börjar 7:an :D

börjar på måndag ;D i 8c



shiit förlåt skulle ju göra det dära med boxarna till dig men har absolut inte haft nån tid alls, förlåt men jag är helt säker på att jag kommer fixa det nån gång iveckan :D ha det bäst!

moa

17aug 7an ! ;D

Anna

På måndag och andra året på läkarprogrammet :]




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR