Post till mig


Transparent tröja från Nelly, endast 99kr. Beställde tröjan & lite annat som nog kommer dyka upp på bloggen. Angående armbandet från Cocoo, det vann jag! Hos Mimi. Blev superglad när två paket låg hemma och väntade på mig! :-) Tack!

fina köp :)

josefin

sv: blev du avundsjuk nu vah :P

Vad fint! :)



SV; Tack så jättemycket! :D

vicki

SV:

här är det inge vidare ligger i feber. :(((

Ebba

Fina saker :)

Vinnare av dagens blogg är korad, gå in och kika om det blev du :)



Eftersom att trycket blev så stort och många ville bli dagens blogg så har jag därför dragit igång en ny dagens blogg tävling. Denna gång kommer jag att dra hela 5 vinnare! passa även på att vara med i veckans blogg där 8 vinnare koras ikväll!

Lycka TILL!

SV: Ja. :) Följa varandra via bloglovin'? <3

josefine

Det är dags för gissa kändisen i bloggen! Någon kommer vinna en länkning och kommer få ta del av mina unika läsare! Släng in en gissning du också! :)

Älskar tröjan!

Anonym

fin blogg !

Hej!

kommentera gärna vad du tycker

om min outfit :)

http://sophielinn.blogg.se/2010/august/nellybloggse.html#comment

.

P.S Har tävling på bloggen om presentkort

var med och tävla om du har lust!



(ber om ursäkt om du ser de här som störande reklam)

E M M A

sv: okej, jag ska snart sova :P

haft en bra onsdag? :)

sv: haha, tack så mycket. den e gjord av demitra! (demitras.blogg.se)

Frida

Tröjan var superfin!! :)

Och armbandet oxå :)

Gud vad snyggt armband! :D kram

väldigt sött armband!

kommer du aldrig gå ut med ditt namn och så?:)

moa

gör du designer? :D

josefin

jajaja, vissa ha fota outfitten.

vrf kommenterar du ALDRIG min blogg :/

dumma dej

thahahhahha :D

josefin

här kan du oxå få en gratis kommentar :D ♥

josefin

väldigt vacker :D

vad tycker du att jag borda göra mera på min blogg ? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR